خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی گفت: سپاه پاسداران با سربازی ولایت فقیه و تعامل نیروهای مسلح دشمنان اسلام را از نقطه هجوم به نقطه ذلت کشاند و هیمنه ی بزرگترین ارتش دنیا را شکست.
کد خبر: ۹۵۸۰۴۲۸
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹

سپاه پاسداران الگو گرفته عظمت عاشورا و تجربیات تاریخ اسلام است/تبدیل تهدید به فرصت از شاخصه های بارز سپاه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس در جمع بسیجیان در مصلی امام جعفرصادق علیه السلام این شهرستان گفت : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ریشه در عاشورا دارد. لحظه های شکل گیری این شجره طیبه و نهاد نیرومند در عاشورای سال ۶۱ هجری شکل گرفت.

وی افزود : آن زمانی که در کنار علقمه آب روی آب ریخته شد و یاد حمایت از حرم بود و تمام غیرت در حضرت عباس علیه السلام تجلی یافت سپاه شکل گرفت. آن زمانی که اباعبدالله علیه السلام فرزند برومند خود علی اکبر آن جوان رشیدش را برای حفظ اسلام به شمشیرها و نیزه ها سپرد شایستگی های سپاه پاسداران بوجود آمد.

سرهنگ سیدعلی حسینی یادآور شد : سپاه پاسداران الگو گرفته عظمت عاشورا و تجربیات تاریخ اسلام است. سپاه برای جلوگیری از تجربه های تلخ تاریخ از ضربت خوردن امیرالمومنین در مسجد و تجربه تلخ تنها ماندن حسن بن علی و مظلومیت حسین بن علی شکل گرفت.

وی افزود : سپاه نهادی عاشورایی است که اصحابش آمده اند تا امامت و ولایت را همچون نگینی درخشان درون خود بگیرند و با جان خود حفظ کنند. سپاه بر سرشت تقوا شکل گرفت و در آن مردان و زنانی وجود دارند که پاکیزگی را دوست دارند و خداوند نیز پاکیزگانش را دوست دارد.

فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس تصریح کرد : سپاه دارای زمینی پاک است که درختان و گلهایی معطر با رایحه ی خوش ایثار ، جهاد و شهادت در آن رشد می کنند. عمل سپاه حمایت و پایداری عمل مقدس است چرا که عمل بزرگ ممکن است به مرور از یادها برود ولی عمل مقدس از غیرت ،شجاعت و همت سرچشمه می گیرد و خدای متعال آن را ماندگار می کند.

این مقام مسئول عنوان کرد : هویت سپاه با قیام و جهاد گره خورده است و این شجره طیبه پیوسته به سمت خطر حرکت می کند و جلودار بوده است. سپاه از درون بحران های سخت و تاریک و نامعلوم که انتهای آن مشخص نبود مهمترین فرصت ها را تولید کرده است.

سرهنگ پاسدار حسینی در پایان یادآور شد : سپاه پاسداران جهاد کرد تا مقاومت کمی و کیفی و به نحوی جغرافیای مقاومت را توسعه داد. در حالی که دشمنان در حال ایجاد اختلاف در بین محور مقاومت بودند سپاه اتصال سرزمینی و فکری مقاومت بین آزادی خواهان عالم را تقویت کرد.سپاه پاسداران با سربازی ولایت فقیه و تعامل نیروهای مسلح دشمنان اسلام را از نقطه هجوم به نقطه ذلت کشاند و هیمنه ی بزرگترین ارتش دنیا را شکست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار