خبرهای داغ:
حجت الاسلام اسکندریان گفت: باورمان بشود ما یک نقش مهمی در سرنوشت کشور داریم و یک انتخاب پرشور و آگاهانه می‌تواند موجب افزایش امنیت، بهبود شرایط کشور و تقویت نظام شود.
کد خبر: ۹۵۷۸۶۳۶
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸

امروز تلاش دشمن این است که مردم رای ندهند/انتخاب آگاهانه موجب تقویت نظام می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام اسکندریان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامیان در مراسم راهپیمایی شهر تاتارعلیا از توابع شهرستان رامیان گفت:این حکومت با وابستگی و سرسپردگی موجب تحقیر ملت ایران شده بود.اما امام با رهبری الهی خود توانست این مسیر را تغییر دهند و برکات فراوانی را نصیب ملت ما کنند.

وی افزود: امام با تدبیر حکیمانه خود فرمودند که جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیش. عده‌ای مخالف بودند اما امام گفتند این نظام را به رفراندوم می‌گذاریم تا ملت خودشان تعیین کنند.مردم با بیش از ۹۸ درصد مهر تاییدی بر تدبیر امام زدند.در هیچ جا از تاریخ سراغ نداریم که مردم نظام جدیدالتاسیس را انتخاب کنند. این ارمغان را چه کسی به بار آورد جز امام راحل؟

اسکندریان گفت: بعضی‌ها می‌گویند اگر پهلوی ادامه می‌یافت همین پیشرفت‌ها اتفاق می‌افتاد اما غالب پیشرفت‌ها در آن دوره، اجاره‌ای، کپی‌برداری و وارداتی بود. ما به طور کامل وابسته به خارج و آمریکا بودیم.
امروز هم این است آیا کشورهایی که به پیشرفت می‌رسند این علم و پیشرفت خود را رایگان به کسی می‌دهند؟ پاسخ منفی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامیان با اشاره به تداوم خوی استکباری غرب افزود: امام فرمودند این خوی شیطان بزرگ است. مقام معظم رهبری نیز در زمان مذاکرات هسته‌ای فرمودند من به این مذاکرات خوش‌بین نیستم اما مانع نشدند و نتیجه آن شد که دیدیم.

حجت‌الاسلام اسکندریان در پایان به موضوع انتخابات اشاره کرد: امروز تلاش دشمن این است که مردم رای ندهند چون دلشان برای روزهای قدیم تنگ شده تا سرمایه‌های ملت ايران را به یغما ببرند و بر ما حاکم و مسلط شوند.

این مقام مسئول تصریح کرد: می‌خواهند مردم را مایوس کنند، بعد که مردم نیامدند بگوید به کمک مردم ایران می‌‌آییم و دخالت کنند.ما می‌گوییم با وجود همه مشکلات به برکت این انقلاب پیشرفت‌های فراوانی در عرصه‌های مختلف علمی، فناوری، نظامی و... داشته‌ایم و به تعبیر حضرت آقا به قله نزدیک هستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باورمان بشود ما یک نقش مهمی در سرنوشت کشور داریم و یک انتخاب پرشور و آگاهانه می‌تواند موجب افزایش امنیت، بهبود شرایط کشور و تقویت نظام شود. در سایه امنیت است که ما به راحتی می‌توانیم زندگی کنیم و به پیشرفت و تعالی برسیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها