خبرهای داغ:
ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و مشارکت و حضور حداکثری همه ما در انتخابات ادای دین به شهداست زیرا امروز حضور حداکثری در انتخابات به منزله نبرد با دشمنان انقلاب است
کد خبر: ۹۵۷۷۵۲۹
|
۱۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

جهاد مسئولین، خدمت بی منت به مردم بی نظیر ایران اسلامی است / انقلاب اسلامی در طول بعثت نبی مکرم اسلام شکل گرفت

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرتیپ دوم پاسدار سید موسی حسینی ؛ جانشین سپاه نینوا گلستان در مراسم دوازدهمین یادواره شهدای روستای سعدآباد فندرسک از توابع رامیان گفت : انقلاب اسلامی در برهه ای از زمان به پیروزی رسید که دوابرقدرت در غرب و شرق عالم حاکمیت می کردند و حیات دیگر کشور ها منوط به این بود که تحت سیطره یکی از دو کشور شوروی یا آمریکا می بود.

سردار حسینی اظهار داشت: شش ماه پیش از انقلاب اسلامی سردمداران آمریکایی از رژیم پهلوی و ایران آن روز بعنوان جزیره ثبات و ژاندارم منطقه غرب آسیا یاد می کنند اما در بهمن ۵۷ حضرت امام (ره) تمام معادلات نظام سلطه را برهم زد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند.

جانشین سپاه نینوا افزود : پیروزی انقلاب اسلامی با شعار " استقلال ، آزادی ، جمهوری اسلامی " و آرمان " نه شرقی ، نه غربی " نشان داد حاکمیت اسلامی مدل سومی از حکمرانی را برگزید که هیمنه بلوک غرب و بلوک شرق را برهم زد.

حسینی بیان داشت : با پیروزی انقلاب ما ، نکته ای که ابرقدرت ها را نگران کرد این بود که مبادا انقلاب اسلامی ایران الگوی دیگر کشور ها شود و هویت وجودی آنها را به خطر بیاندازد که امروز میبنیم همین هم رخ داده و انصار الله یمن یقه آمریکا و انگلیس و دیگر ایادی استکبار را گرفته و کوچکترین بیمی از دشمنان اسلام ندارد.

جانشین سپاه نینوا ضمن انتقاد از گفتمان انحرافی برخی خواص که انقلاب را تمام شده می دانند اظهار داشت : انقلاب اسلامی برگرفته از اسلام ناب محمدی و در طول بعثت نبی مکرم اسلام است و با گذشت ۴۵ سال از حیات طیبه آن ، زنده و بالنده، پیش برنده و پیش رونده در حرکت است.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری بیان داشت : ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و مشارکت و حضور حداکثری همه ما در انتخابات ادای دین به شهداست و در مقابل نیز جهاد مسئولین کشور خدمت به مردم بی نظیر ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها