خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید علی حسینی گفت: امروز خانواده اصیل ایرانی با چالش هایی مواجه است که فرزندان در اجتماع با انحراف مواجه نشوند و راه حل آن جهاد تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی است.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۶۷
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰

انتخابات زمینه رشد و شکوفایی  جهت حرکت در مسیر سعادت جامعه است/تبیین سبک زندگی اسلامی راه حل مقابله با انحراف فرزندان در جامعه است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبدکاووس در جمع والدین دانش آموزان گفت : ۲۲ بهمن به دنیا اعلام کنیم با حجم فتنه ها و تحریم ها که انقلاب ما ۴۵ ساله شد.

وی افزود : دغدغه امروز ما خانواده و فرزندان هستند که این دغدغه باید با شناخت آسیب ها و دفع زمینه خطر هدفمند گردد. پدران و مادران مومن و مومنه با اخلاق نبوی و فاطمی سعی کنند برای نسل جدید خود الگوسازی کنند. تربیت بخشی در خانواده و بخشی در جامعه رخ خواهد داد.

فرمانده سپاه گنبدکاووس تاکید کرد : امروز خانواده اصیل ایرانی با چالش هایی مواجه است که فرزندان در اجتماع با انحراف مواجه نشوند و راه حل آن جهاد تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی است.

این مقام مسئول یادآور شد : موشکی که از جنوب ایران قلب داعش و پایگاه منافقین را هدف قرار می دهد کار فرزندان ما است که با انتخاب درست قدم گذاشتن در مسیر انقلاب اسلامی و باور به ما می توانیم توانستند از صفر به این خودباوری برسند.

سیدعلی حسینی در پایان خاطرنشان کرد : دشمن به دنبال این است که با ایجاد شبهه و ناامیدی فضای روانی جامعه را جهت کند کردن مسیر شکوفایی ملت کند کند. انتخابات زمینه رشد و شکوفایی و ایجاد ریل مناسب جهت حرکت در مسیر سعادت جامعه است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار