خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید علی حسینی گفت: ما میراث دار خون شهدایی هستیم که انقلاب اسلامی را با ایثارگری به دست ما سپردند و خون شهید بر دوش ما تکلیف سنگینی جهت حفاظت از کیان کشور اسلامی و آرمانهایش گذاشته است.
کد خبر: ۹۵۷۶۲۱۳
|
۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۸

عملیات والفجر۸ نمونه شاخص حفاظت گفتار و رفتاری است که در دین اسلام به آن تاکیدشده / غواصان رود خروشان اروند اسوه تخصص و ایمان بودند که با رمز یا فاطمه الزهرا جهاد کردند

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، سرهنگ پاسدار سیدعلی حسینی فرمانده سپاه شهرستان گنبد کاووس در حلقات صادقین و ناصرین به مناسبت عملیات غرور آفرین والفجر۸ و هفته حفاظت اطلاعات گفت : از پایه های استواری سپاه و بسیج که آن را از گزند و فتنه دشمنان حفظ کرده است حفاظت اطلاعات است.

وی افزود : اقدامات پیشگیرانه در زمینه تقابل با دشمن بسیار کم هزینه تر و موفقیت آمیزتر خواهد بود. عملیات والفجر۸ نمونه شاخص حفاظت گفتار و رفتاری است که در دین اسلام از قرآن کریم و احادیث معصومین علیهم السلام به آن تاکید شده است.

سیدعلی حسینی یادآور شد : غواصان عملیات رود خروشان اروند اسوه تخصص و ایمان بودند که با رمز یا فاطمه الزهرا سلام الله علیها جهاد کردند و از جان خود گذشتند. 

فرمانده سپاه گنبدکاووس در پایان یادآور شد : ما میراث دار خون شهدایی هستیم که انقلاب اسلامی را با ایثارگری به دست ما سپردند و خون شهید بر دوش ما تکلیف سنگینی جهت حفاظت از کیان کشور اسلامی و آرمانهایش گذاشته است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار