خبرهای داغ:
سرهنگ علیخانی گفت: انقلاب اسلامی ۴۵ سال اقتدار را برای کشور در مقابل نظام سلطه به وجود آورد و این در سایه ولایت و امامین انقلاب ایجاد شده است.
کد خبر: ۹۵۷۶۱۴۴
|
۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵

انقلاب اسلامی ۴۵ سال اقتدار را در مقابل نظام سلطه ایجاد کرد / آینده انقلاب مربوط به دانش آموزان است

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ سرهنگ علیخانی فرمانده سپاه گرگان در جشن پیروزی انقلاب اسلامی و همایش جهاد تبیین که در دبیرستان معارف و علوم اسلامی صدرا گرگان برگزار شد عنوان کرد: در آموزش و پرورش و مدارس به دو نکته باید توجه کرد: هویت بخشی به جوانان و دانش آموز محور بودن مدارس.
وی افزود: انقلاب اسلامی ۴۵ سال اقتدار را برای کشور در مقابل نظام سلطه به وجود آورد و این در سایه ولایت و امامین انقلاب ایجاد شده است
علیخانی اضافه کرد: در استان گلستان ۴۹۰ شهید دانش آموز وجود دارد که از این تعداد ۵۸ شهید زیر ۱۵ سال بوده اند و یک شهید ۱۰ ساله مربوط به دوران انقلاب اسلامی داریم که اهل گرگان بوده است؛ الگوی همه در فضای مدارس، شهید فهمیده است.
فرمانده سپاه گرگان مدیریت زمان و برنامه ریزی در فضای دانش آموزی، ترسیم کردن آینده و احترام به معلم را از وظایف دانش آموزان امروزی قلمداد کرد و اذعان داشت: آینده انقلاب اسلامی مربوط به شما دانش آموزان است.
وی ادامه داد: پاسداری از انقلاب اسلامی فقط مربوط به لباس سبز سپاه نیست هر فردی که در عرصه ای از انقلاب اسلامی مسئولیت داشته باشد می تواند در آن عرصه از انقلاب اسلامی پاسداری نماید.
علیخانی در پایان تاکید کرد: مهمترین آزمون امسال انتخابات است که سرنوشت کشور را رقم خواهد زد؛ دشمنان از طریق تزریق یأس و ناامیدی به دنبال این هستند که انتخابات پرشور برگزار نشود، دانش آموزان هرچند ممکن است به سن قانونی برای رای دادن نرسیده باشند اما می توانند با ترغیب پدر، مادر و اطرافیان خود برای حضور در انتخابات نقشی مهمی را ایفا کنند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار