خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: حضور مردم در صحنه و رهبری امام باعث شد که انقلاب ما به پیروزی برسد یعنی اولین عامل پیروزی انقلاب ما مردم و امام(ره) بودند.
کد خبر: ۹۵۷۵۰۴۹
|
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰

امام خمینی(ره) باعث بیداری اسلامی در تمام بلاد اسلامی شد/هر رای ما یک مدافع حرم است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در برنامه گفتگوی ویژه خبری به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب اسلامی گفت: حضور مردم در صحنه و رهبری امام باعث شد که انقلاب ما به پیروزی برسد یعنی اولین عامل پیروزی انقلاب ما مردم و امام(ره) بودند.

وی افزود: علت موفقیت امام خمینی(ره) جامعیت وی در علم سیاست، عرفان، مبارزه و ایمان به خدا بود چون امام به مرحله شهود رسیده بود و به مردم اعتقاد عمیق داشت.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: هر رای ما یک دفاع از حرم است، چرا که شهید سلیمانی گفت ایران حرم است و هر رای ما می تواند مدافع این حرم باشد.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: امام خمینی(ره) باعث بیداری اسلامی در منطقه غرب آسیا شد و باعث شد حتی مردم کشورهای اروپایی عدالت را لمس کنند و همین امر بتعث شد که مردم اروپا به سمت اسلام سوق پیدا کنند.

این مقام مسئول عنوان کرد: یکی از مولفه های ماندگاری انقلاب اسلامی مردم هستند و مردم خود را در مناسبتهای مختلف نشان می دهند که یکی از این مناسبتها انتخابات است. وقتی حضور مردم حداکثری شد امنیت ما نیز تامین می شود.

وی اذعان داشت: دشمنان نظام ما از یک سال قبل به دنبال تحریم این انتخابات بودند و رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات را داشتند، چرا که دشمنان می گویند این انتخابات ، خمینی سوم را انتخاب خواهد کرد و آنها نمی خواهند که این اتفاق بیفتد.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان با اشاره به دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: شکسته شدن ابهت پوشالی ابرقدرتها، صف آرایی در برابر نمایش قدرت آمریکا، انتقال وحشت از دل مظلومان به دل مستکبران، الگوسازی برای ملت های مستضعف، حمایت از ملتهای آزاد جهان و مقاومت اسلامی از دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی ما بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها