خبرهای داغ:
قاسم غریب آبادی گفت: مهمترین هدف از برگزاری این اردوها این است که جوانان ما با رشادتها و جوانمردی رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.
کد خبر: ۹۵۷۴۳۹۱
|
۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

جذب 45هزار داوطلب در جمعیت هلال احمر گلستان/آشنایی با سیره شهدا از مهمترین اهداف راهیان نور است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ قاسم غریب آبادی مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان در مراسم اعزام داوطلبان این سازمان به مناطق عملیاتی جنوب کشور گفت: یکی از اهداف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جذب جوانان برای انجام اقدامات داوطلبانه وبشردوستانه است که ما در استان گلستان موفق شدیم حدود 45هزار نفر را جذب و در سامانه ثبت کنیم.

وی افزود: جوانان ما نیاز دارند تا در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، تفریحی و آموزشی فعالیتهایی برای آنان انجام شود و یکی از تصمیمات بسیار خوبی که دکتر کولیوند در سطح کلان گرفتند این بود که این جوانان به مناطق جنگی در قالب راهیان نور سفر کنند.

غریب آبادی تصریح کرد: مهمترین هدف از برگزاری این اردوها این است که جوانان ما با رشادتها و جوانمردی رزمندگان و شهدای ما در هشت سال دفاع مقدس آشنا شوند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان خاطرنشان کرد: امروز تعدادی از جوانان عزیز را با هماهنگی سپاه نینوا به این مناطق اعزام می کنیمو انشاالله این سفر یک سفر معنوی برای عزیزان باشدکه با خاطرات بسیار خوب بتوانند دیگر جوانان را هم تشویق کنند تا از این مناطق بازدید کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها