خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: امروز می بینیم پس از سالها گذشت از دفاع مقدس هنوز پیکر این عزیزان شناسایی و به وطن باز می گردند و مردم ما نیز استقبال پرشوری از از آنها می کنند
کد خبر: ۹۵۷۲۳۰۸
|
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

مردم ما قدردان خون شهدا هستند/باجهاد تبیین واقعیت‌ها را به نسل جوان بیان کنیم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا ، در گردهمایی جمعی از روحانیون رزمنده استان گلستان با عنوان از حجره تا جبهه گفت: در ابعاد مختلف زندگی اگر اخلاص وجود داشته باشد، عملکرد ما در هر عرصه ای مورد عنایت و توجه خداوند قرار می گیرد و ارزش و اعتبار پیدا می کند.

وی افزود: عزیزانی که در عرصه جهاد بویژه دفاع از وطن رفتند و جان شیرین خود را فدا کردند ، امروز می بینیم پس از سالها گذشت از دفاع مقدس هنوز پیکر این عزیزان شناسایی و به وطن باز می گردند و مردم ما نیز استقبال پرشوری از از آنها می کنند.

ایمانی اظهار داشت: دفاع مقدس را هنوز خیلی ها درک نکرده اند و می بینیم که موضع گیری هایی شکل می گیرد و بر افکار نوجوانان و جوانان ما در مدارس و دانشگاه‌ها کار می کنند و این وظیفه ماست که با جهاد تبیین واقعیت‌ها را بیان کنیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: در جنگ برای یک رزمنده روحیه بخشی بسیار مهم است و این روحیه بخشی توسط روحانیون ما انجام می شد و با حضور آنها روحیه رزمندگان بالا می رفت.

این مقام مسئول در پایان با بیان دستاوردهای دفاع مقدس خاطر نشان کرد: حفظ تمامیت ارضی کشور ، کشف توانایی جوانان، ایمن سازی کشور از تهاجمات نظامی، شناخت ظرفیت های انسانی ملت ایران، گسترش مرزهای فکری و معرفتی نسبت به انقلاب اسلامی، رشد و استحکام فکر مقاومت از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها