خبرهای داغ:
هادی سیاسی شهرستان گرگان گفت: خلاصه جهاد تبیین این است که حاج قاسم، جمهوری اسلامی را حرم دانست و بیان کردند که حرم را حفظ کنید
کد خبر: ۹۵۷۱۹۶۷
|
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

مردم را باید در برابر تبلیغات دشمن آگاه کرد / اگر تبیین صورت نگیرد، دشمن ذهن مردم را منحرف خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ ربابه هاشمی هادی سیاسی شهرستان گرگان در کارگاه توانمندسازی سفیران هدایت شهرستان ضمن اشاره به سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد: خلاصه جهاد تبیین این است که حاج قاسم، جمهوری اسلامی را حرم دانست و بیان کردند که حرم را حفظ کنید.
وی افزود: حرم، نیرو می خواهد؛ سرباز می خواهد؛ کار بلد می خواهد؛ سرباز فرهنگی، سیاسی، نظامی می خواهد؛ سرباز خانواده می خواهد؛ حرم، مادر می خواهد؛ همه این کارها بخاطر این است که این حرم حفظ شود.
هاشمی اذعان داشت: دلایل ماندگاری انقلاب، ماهیت خدایی انقلاب، مطابقت داشتن با فطرت انسان، مردمی بودن انقلاب، نوسازی ساختار بر مبنای اصول، محبوبیت نزد دیگر ملتها و رویش نسل جدید انقلابی است.
هادی سیاسی شهرستان گرگان ضمن تاکید بر ادای تکلیف، جهاد تبیین، آگاه سازی، پاسخ به شبهات مردم و تبیین حقایق در جهت برگزاری انتخابات پرشور اظهار کرد: بنا به فرموده حضرت امام (ره) ما مامور به تکلیفیم، مامور به نتیجه نیستیم .
وی در پایان خاطرنشان کرد: مردم را باید در برابر تبلیغات دشمن آگاه کرد و تبیین نمود که اگر تبیین صورت نگیرد، دشمن ذهن مردم را منحرف خواهد کرد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها