خبرهای داغ:
حجت الاسلام رضانژاد گفت: دشمنان با بزرگنمایی کمبود ها و سختی ها به دنبال این هستند مردم در صحنه خصوصا پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند.
کد خبر: ۹۵۷۰۱۵۴
|
۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۷

دشمن با بزرگنمایی کمبودها دنبال ناامیدکردن مردم از صندوق های رای است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام نادعلی رضانژاد در نمازجمعه این شهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم، خاطرنشان کرد: قیام مردم قم در پی توهین به دین و ارزش های اسلامی و امام راحل و امثال این قیام ها باعث شد که انقلاب ما به پیروزی برسد.

حجت الاسلام رضانژاد حضور پرشور مردم در صحنه ها و قیام مردم قم را زمینه ساز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و افزود: امروز هم در غزه؛ حضور و ایستادگی مردم، آمریکا و اسراییل را عاجز و ناتوان کرده است.

وی اذعان داشت: مردم غزه با دست خالی در مقابل این ابر قدرت ها استقامت کردند و آمریکا و اسراییل جنایتکار در این حادثه عظیم در حال شکست خوردن هستند.

امام جمعه گالیکش گفت: قیام مردم قم در ۱۹ دی ۱۳۵۶ جریان ساز شد که توانست رژیم مستکبر و ظالم را در طول یک سال سرنگون کند، این قیام سرآغاز قیام های دیگر در تبریز و ورامین، بسیاری از شهرهای دیگر و حتی در گالیکش شد که زمینه ساز پیروزی انقلاب شد.

وی تصریح کرد: دشمنان فهمیده اند که علت پیشرفت و عزت و مطرح شدن ایران به عنوان قدرت منطقه، علت نفوذ و عمق راهبردی ایران در منطقه و ... حضور مردم در صحنه است و در هر جنگ و کودتا شکست خورده اند.

خطیب جمعه گالیکش یادآور شد: دشمنان ما بدانند، مردم ما هوشیار و با بصیرت اند و تا زمانی که مردم در کنار نظام و انقلاب، مسئولین، علما و بزرگان هستند و به حمایت از مقدسات و انقلابشان در صحنه حضور دارند و دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.

وی یکی از کار های دشمن را مایوس کردن مردم و جوانان ما دانست و ضمن توصیه ای اظهار داشت: دشمن از فضای مجازی و شبکه های ماهواره ای، با تمام امکانات و تمام وجود دارد بر علیه ما کار می کند که مردم ما را نسبت به نظام و انقلاب و مقدسات، دلسرد و نا امید کند و با بزرگنمایی کمبود ها و سختی ها به دنبال این هستند مردم در صحنه خصوصا پای صندوق های رای حضور پیدا نکنند.

امام جمعه گالیکش اذعان داشت: ما منکر ضعف ها و کمبود ها نیستیم، اما این ضعف ها و کمبود ها را به پای دین، اسلام و انقلاب نگذاریم، چرا که این ضعف ها بخاطر بی تدبیری بعضی از مسئولین است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار