خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: همه معتقد بودیم شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای استکبار جهانی خطرناک تر است و امروز دریافتیم آنچه اعتقاد داشتیم محقق شده و دشمنان حتی از زائران شهید سلیمانی هم هراس دارند.
کد خبر: ۹۵۶۸۴۶۹
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶

اخلاص در عمل شهید سلیمانی موج می زد / مشارکت در انتخابات ادای دین به خون شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی ؛ فرمانده سپاه نینوا در یادواره شهدای روستای علمدار شهر خلیل شهر از توابع شهرستان بهشهر مازندران گفت : وقتی در سال ۹۸ رییس جمهور تروریست آمریکا حاج قاسم را به شهادت رساند همه معتقد بودیم شهید سلیمانی از سردار سلیمانی برای استکبار جهانی خطرناک تر است و امروز دریافتیم آنچه اعتقاد داشتیم محقق شده و دشمنان حتی از زائران شهید سلیمانی هم هراس دارند.

فرمانده سپاه نینوا گفت : شهید سلیمانی ویژگی های و شاخصه های برجسته ای دارد که تبعیت محض و بی چون و چرا از ولی فقیه ، اخلاص در عمل ، شجاعت ، دلاوری و روحیه استکبارستیزی از بارزترین آنهاست که خداوند متعال نیز به واسطه این شاخصه ها شهادت در راه خود را اجر یک عمر جهاد ایشان قرار داد.

سردار ملک شاهکوهی با اشاره به حادثه تروریستی کرمان بیان داشت : هرچند داعش ملعون مسئولیت این حادثه تلخ را برعهده گرفته اما برکسی پوشیده نیست که این عملیات تروریستی طراحانی شرارت زا دارد که داعش را ایجاد کرده اند لذا هم طراحان و هم عاملان این جنایات منتظر پاسخی سخت و سیلی محکمی از سوی ایران اسلامی باشند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان تصریح کرد : رژیم صهیونیستی که مفتضحانه در عملیات طوفان الاقصی شکست خورد و بسیاری از فرماندهان ارشد ارتش تروریستی خود را در جریان جنگ غزه از دست داد دیوانه وار به نسل کشی و ترور روی آورده تا بر شکست های خود سرپوش بگذارد و اما این تازه شروع ماجراست.

وی در پایان ضمن تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات پایان سال اظهار داشت : ما بعنوان خادمان مردم در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هیچ فرد یا جناحی حمایت نمیکنیم اما بر مشارکت حداکثری و ایجاد یک انتخابات پرشور تاکید داریم زیرا معتقدیم حضور در انتخابات ادای دین به شهدا و تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار