خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو گفت: یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی این بود در جهان اسلام اتحاد را ایجاد کرد و ایشان برای انقلاب یک نعمت بزرگ بود.
کد خبر: ۹۵۶۸۲۹۴
|
۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶

شهید سلیمانی عامل اتحاد جهان اسلام بود/محور مقاومت ابتکار سردار دلها بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار یعقوب مصطفی لو فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در مراسم چهارمین سالگرد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای اسلام آباد بالا شهرستان آق قلا گفت: شهید سلیمانی کسی بود که محور مقاومت را طراحی کرد چون آمریکایی‌ها گفته بودند که ما می‌خواهیم یک خاورمیانه جدید را ایجاد کنیم که در آن ایران نباشد و نقشه ایران به صفر برسد و شهید سلیمانی در همین راستا جبهه مقاومت را ایجاد می‌کند.

وی افزود:یکی از ویژگی‌های شهید سلیمانی این بود در جهان اسلام اتحاد را ایجاد کرد و ایشان برای انقلاب یک نعمت بزرگ بود که تمام کشورهای اسلامی را با هم متحد کرد و جبهه مقاومت را طراحی کرد.

مصطفی لوخاطرنشان کرد:آمریکا می خواست اسرائیل نیل تا فرات اش را محقق کند و این غده سرطانی را ابر قدرت کند اگر این اتفاق رخ می‌داد از نیل تا فرات در اختیار اسرائیل قرار می‌گرفت اما شهید سلیمانی کاری کرد نه تنها این نقشه محقق نشد عرصه بر اسرائیل تنگ و تنگ‌تر شد.

به گفته وی:اسرائیل به تنهایی ارتش شش کشور را شکست داد و امروز شهید سلیمانی به جای رساند که اسرائیل این رژیم کودک کش در برابر یک نوار باریک غزه شکست خورده است.

فرمانده سپاه آق قلا در پایان تصریح کرد: روزی در غزه سنگ در مقابل موشک، تن در مقابل تانک قرار می گرفت اما امروز این شجاعت را شهید سلیمانی تزریق کرد .فرهنگ،صبر،شجاعت،استقامت و امید به آینده را برای تقویت اسلام تزریق کرد و امروز می‌بینید مردم غزه در اتحادی که حاج قاسم ایجاد کرد در مقابل غده سرطانی ایستادند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار