خبرهای داغ:
دکتر حیدر آسیایی گفت: شهادت آرزوی سردار دلها بود و بستر مرگ عادی زیبنده مرد میدان نبود
کد خبر: ۹۵۶۸۱۸۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۴

سردار سلیمانی الگوی جبهه مقاومت بود/شهادت آرزوی سردار دلها بود

رییس کل دادگستری گلستان درهمایش تبیین ابعاد حقوقی و بین المللی ترور شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی کرمان گفت: همانطور که مقام‌معظم رهبری فرمودند عوامل این حادثه تروریستی پاسخ سختی از سوی جمهوری اسلامی دریافت خواهند کرد.

حیدر آسیابی ادامه داد: دادگستری گلستان برای چهارمین سال پیاپی در سالگرد سردار شهید سلیمانی همایش برگزار می کند که در همایش امروز نیز ابعاد حقوقی و بین‌المللی ترور سردار سلیمانی بررسی و تبیین شد.

وی سردار سلیمانی را مرد میدان و الگوی جبهه مقاومت دانست و تاکید کرد: اگر دلاورمردی این مرد بزرگ نبود امروز شاهد شکوفایی جبهه مقاومت نبودیم.

رییس کل دادگستری گلستان با بیان اینکه آمریکا عامل اصلی جنایت ترور سردار شهید سلیمانی بود،گفت: هرچند شهادت آرزوی سردار دلها بود و بستر مرگ عادی زیبنده مرد میدان نبود و لیکن پیگیری جنایت بزرگ آمریکا و اذنابش در ترور سرادر سلیمانی یک مطالبه جدی و عمومی است و نیاید بی پاسخ بماند و اقدام دولت وقت آمریکا در جنایت ارتکابی مصداق بارز تروریسم دولتی است .

آسیابی با بیان اینکه ۱۲۳ نفر از همکاران ما در دادگستری گلستان فرزندشهید و یا از خانواده‌ معظم شهدا هستند، تصریح کرد: ۳۸ درصد همکاران ما از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستند.

وی گلستان را استان پیشگام در ثبت دادخواست‌ها و شکایت علیه اقدام تروریستی در به شهادت رساندن سردار سلیمانی اعلام کرد و افزود: همچنین گلستانی‌ها بر علیه دولت آمریکا در شکل‌گیری حادثه کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ دادخواست و شکایت ثبت کردند.

در مراسم امروز از خانواده مدافعان حرم استان گلستان تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار