خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان فارس گفت: عملیات طوفان الاقصی چهره واقعی رژیم صهیونیستی را به جهانیان شناساند.
کد خبر: ۹۵۶۷۸۱۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، همایش بزرگ سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار بیانی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، امام جمعه شهرستان، فرماندار ، فرمانده سپاه ، دادستان و دیگر مسئولان شهرستانی، فرهنگیان و مردم ولایت مدار شهرستان قیروکارزین در سالن اجتماعات شهید علیرضا قلی پور آموزش و پرورش شهرستان برگزار گردید.

سردار بیانی در این مراسم اظهار داشت: امروز اتفاقاتی که در منطقه غرب آسیا به نفع جبهه مقاومت در حال رخ دادن است مدیون مردی بزرگ به نام حاج قاسم سلیمانی است. اگر اقدامات سردار سلیمانی و نیروهای محور مقاومت نبود که بروند در سوریه و عراق ریشه داعش را بخشکانند؛ امروز معلوم نبود وضعیت شهرها و روستاهای ما چگونه بود و به احتمال زیاد جریانات تکفیری در داخل شهرهای ما اوج ناامنی ایجاد کرده بودند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس افزود: حاج قاسم سلیمانی کاری کرد که مهمات از جمله موشک های مختلف بدست نیروهای مقاومت رسانده شودو به آن ها آموزش داده که خودشان بسازند.تا بتوانند مستقلا با اتکا به خود با دشمن مقابله کنند.

وی با بیان این که سردار سلیمانی از دل تهدیدات فرصت ایجاد می کرد عنوان کرد: بخشی از مهاجرین افغان که در ایران خیلی ها نگاه نامناسبی به آن ها داشتند، دست این ها را گرفت و با تشکیل لشکر فاطمیون به سوریه و عراق برد. لشکری که در آینده ان شالله به زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) کمک خواهند کرد و شد بسیج افغانستان. در همین راستا در کشورهای منطقه بسیج پاکستان، بسیج لبنان، بسیج عراق، بسیج سوریه، بسیج فلسطین و بسیج یمن را پایه گذاری و تشکیل داد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس با بیان اینکه نزدیک به سه ماه از عملیات طوفان الاقصی توسط حماس می گذرد ابراز داشت: اسرائیل سد و دژ محکمی با نوار غزه ایجاد کرده بود. به طوری که ستون هایی به طول 40 کیلومتر و به عمق 40 متر کنار یکدیگر زده شده و سنسورهایی بسیار قوی به آن ها متصل است که اگر فلسطینیان بخواهند از زیر زمین اقدامی انجام دهند آژیر خطر به صدا در می آید. بچه های حماس از عمق ۶۰متری تونل زدند و به خاک اسرائیل ورود کردند. و عملیات طوفان الاقصی را انجام دادند و 22 شهر و روستای رژیم صهیونیستی را درگیر کردند.

سردار بیانی گفت: بعضی ها می گویند حماس نباید عملیات طوفان الاقصی را انجام می داد و مقصر کشته شدن 20 هزار نفر و مجروح شدن 50 هزار نفر از مردم غزه حماس است. باید اهل بصیرت باشیم 75 سال اسرائیل ضربه به فلسطینی ها زده بودند، خانه ها و زمین های آن ها را گرفتند، آن ها را کشتند، آواره کردند؛ بغض فروخورده 75 ساله امروز دهن باز کرده است.

وی ادامه داد: بر این اساس پیروزی قطعی این صحنه نیروهای حماس هستند برای اینکه اسرائیل حداقل دو سرویس جاسوسی بزرگ دارد که حتی در آمریکا، فرانسه و انگلیس جاسوس دارند. یک سال نیروهای حماس کار می کردند مانور داشتند اما سرویس جاسوسی شاباک و موساد متوجه نشدند.شکست حفاظتی اولین شکستی بود که در این عملیات خوردند.

سرادر بیانی افرود: شکست بعدی رژیم صهیونیستی از حماس، شکست نظامی بود به طوریکه حماس تعداد زیادی از اسرائیلی ها را کشتند و تعداد زیادی را اسیر کردند و تعداد زیادی اسناد محرمانه صهیونیستها را با خود بردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس یکی از پیامدهای این عملیات تصریح کرد: اگر می خواستیم میلیاردها دلار در دنیا خرج کنیم نگاه مردم جهان نسبت به واقعیت صهیونیست ها را آشکار کنیم نمی توانستیم اما این عملیات توانست این کار را انجام دهد. همین الان ماشین جنگی صهیونیست ها رو به اضمحلال و نابودی است و هر روز بچه های حماس از آنان تلفات می گیرند، یمن و حزب الله در حال ضربه زدن هستند و ان شاالله پیروزی حتمی و قطعی در این جنگ نیروهای حماس هستند.

وی بیان کرد: به تفضل الهی ایران به عنوان ام القرای جهان اسلام به خیمه گاه آخر رسیده . قلل مرتفع را یکی پس از دیگری فتح می کنیم. موفقیت هایی که جمهوری اسلامی بدست آورده است یکی دو تا نیست اما دشمنان نمی گذارند مردم موفقیت ها و افتخارات جمهوری اسلامی را لمس کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار