خبرهای داغ:
محمود اسپانلو گفت: این افراد از ناظران شورای نگهبان هستند که توسط دادستانهای سراسر استان آموزش دیدند و به عنوان ضابط خاص قوه قضاییه فعالیت خود را آغاز کردند.
کد خبر: ۹۵۶۷۶۷۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹

مردمی سازی نظارت بر سلامت انتخابات؛ فعالیت ضابطان خاص برای رصد تخلفات و جرایم انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دادستان مرکز استان گلستان از آغاز به کار ۱۶۰ نفر به عنوان ضابط خاص به منظور رصد تخلفات و جرایم انتخاباتی خبر داد.
محمود اسپانلو در گردهمایی آموزشی و بصیرتی ضابطین خاص عضو شبکه نظارت استان گفت: این افراد از ناظران شورای نگهبان هستند که توسط دادستانهای سراسر استان آموزش دیدند و به عنوان ضابط خاص قوه قضاییه فعالیت خود را آغاز کردند.
دادستان اسپانلو گفت: این افراد از زمان ثبت نام داوطلبان تا زمان پایان برگزاری انتخابات و اعلام تایید نهایی انتخابات از سوی شورای نگهبان ، به عنوان ضابط خاص قوه قضاییه شناخته شده اند و وظیفه اصلی آنها رصد جرایم و تخلفات انتخاباتی است که مسئولان برگزاری انتخابات، داوطلبان و همه افراد مرتکب می شوند.
دادستان مرکز استان گلستان ، فعالیت این ضابطان خاص را از ابتکارات خوب قانون جدید انتخابات برشمرد و گفت: امکانات ضابطان عام ما کافی نیست لذا این ضابطان خاص در کشف و جمع آوری ادله و برخورد با جرایم انتخاباتی با قوه قضاییه همکاری خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار