خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: در فتنه ها حق و باطل با هم مخلوط گشته و تشخیص حق میسر نخواهد بود مگر توسط اهل بصیرت؛ سرباز انقلاب و ولایت بودن، تنها با بصیرت میسر خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۶۳
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۶

قدرت ایمان و ولایتمداری، دلیل اقتدار نیروهای مسلح است / سرباز ولایت بودن، با بصیرت میسر خواهد بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در همایش آگاه سازی بصیرتی کارکنان و سربازان وظیفه تیپ ۲۳۰ شهید متاجی گرگان عنوان کرد: قدرت ایمان در کنار ولایتمداری نیروهای مسلح، اقتدار نظامی ایران در دنیا را بوجود آورده است و این اقتدار سبب عزت و سربلندی انقلاب اسلامی گشته است.
وی اذعان داشت: آمریکا در هر کشوری منافعش به خطر افتاد دست به فتنه، کودتا و جنگ زد و این موضوع قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هم در کشور مشهود بوده است؛ زمانی که برنامه های ترور و تحریم برای براندازی انقلاب اسلامی جوابگو نبود آمریکایی ها جنگ تحمیلی را برای این کار آغاز کردند.
قاسم پور ادامه داد: پس از ناکامی آمریکا و دشمنان در جنگ تحمیلی و همچنین تحریم های همه جانبه، راهبرد آن ها برای براندازی، ایجاد اختلاف ، تفرقه و فتنه در جامعه است.
وی افزود: دلیل همه فتنه ها هوای نفس و زیاده خواهی است؛ در سال ۸۸ هوای نفس سبب شد کشور چندین ماه درگیر شده و اموال خصوصی و عمومی مردم غارت گردد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان تاکید کرد: در فتنه ها حق و باطل با هم مخلوط گشته و تشخیص حق میسر نخواهد بود مگر توسط اهل بصیرت؛ سرباز انقلاب و ولایت بودن، تنها با بصیرت میسر خواهد بود.
وی ادامه داد: اگر بصیرت و دشمن شناسی وجود نداشته باشد فرد دچار نفس عماره گشته و به جامعه دینی و انسانی ضربه وارد می نماید و رهبر جامعه را تنها خواهد گذاشت.
قاسم پور در پایان خاطرنشان کرد: امروزه دشمنان به برکت اقتدار نیروهای مسلح، جرأت جنگ نظامی را ندارند و جنگ ترکیبی همراه با ناامید کردن مردم را برای براندازی نظام اسلامی آغاز کرده اند؛ هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه برنامه اصلی دشمنان انقلاب است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار