همزمان با سراسر کشور آیین بزرگداشت حماسه ۹ دی، روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهر باباحیدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۷۱۴۲
|
۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال بختیاری؛ حجت الاسلام ناصری، در  آیین گرامیداشت حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که با حضور پرشور شهروندان، امام جمعه و مسئولین باباحیدر برگزار شد، گفت: بصیرت مبتنی بر ولایت، عاقبت‌اندیشی به فرجام عهدشکنی و دگراندیشی و نقش بی‌بدیل ولایت فقیه در عبور مردم از فتنه‌های گردنه‌های سخت، پافشاری مجدد مردم بر دفاع از اصول و ارزش‌ها و قانون اساسی و ولایت فقیه به عنوان رکن اساسی آن و دشمن شناسی درس‌هایی بود که از این حماسه گرفته شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه فارسان، افزود: حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و همچنین ماندگارترین حرکت‌های حماسی مردم ایران اسلامی است. ملّت سرافراز ایران اسلامی با حضور به‌هنگام و خلق حماسه‌ای جاودان در روز نهم دی ماه، این حقیقت را یادآوری کردند که همواره گوش به فرمان ولی امر خویش در راه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و منافع کشور، از هیچ‌گونه ایثار و از خودگذشتگی دریغ نخواهد ورزید.

وی، در پایان به انتخابات اسفندماه سال جاری اشاره و تاکید کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات نشان از وحدت ملی است و وحدت ملی قدرت ملی را به وجود می‌آورد و در نهایت قدرت ملی موجب امنیت کشور می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار