خبرهای داغ:
میز خدمت شورای اداری شهرستان شیراز در روستا‌های بهاران و ماه فیروزان از توابع این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۵۹۶۸
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، لطف‌الله شیبانی فرماندار شهرستان شیراز در حاشیه برپایی این میز خدمت اظهار کرد: در ابتدا در روستای بهاران که مسائل و مشکلات مردم دسته‌بندی و جمع‌بندی شده بود، یک به یک با حضور مدیران شهرستان‌ مورد بررسی و رفع و رجوع شد و ان‌شاء‌الله در بازه زمانی مقرر شده پیگیری و اقدام خواهد شد.

او افزود: در روستای ماه‌فیروزان نیز مسائل و مشکلات در میز خدمتی که در مسجد این روستا برپا شده بود، به اتفاق مدیران شهرستان هم به صورت جمعی و هم به صورت فردی مورد بررسی قرار گرفت.

فرماندار شهرستان شیراز با اشاره به برخی مشکلات این روستا، گفت: مشکلات و مسائلی همچون خیابان ها، معابر، کوچه ها، آسفالت، آموزشی، ایاب و ذهاب مردم این روستا مورد بررسی و بازدید قرار گرفت و پیگیری می شود و نتایج آن به اطلاع اهالی روستای ماه‌فیروزان خواهد رسید.

سرهنگ پاسدار عباس قره‌خانی فرمانده سپاه ناحیه احمدبن‌موسی(ع) در ادامه با اشاره به بازدیدها و میزهای خدمت، گفت،: در راستای ایجاد قرارگاه محله اسلامی، یکی از اهدافی که در بحث این قرارگاه دنبال می شود، بحث رضایتمندی و امید آفرینی و رفع مشکلات مردم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه احمدبن‌موسی (ع) شیراز گفت: مجموعه سپاه در قرارگاه محله اسلامی، نقش دبیری را دارا است و با همراهی مسئولین در این راستا قدم‌هایی را برمی‌دارد.

او با اشاره به بازدیدهای میدانی پیشین در روستاهای بهاران و ماه فیروزان، افزود: مشکلات این روستاها در بازدید‌های گذشته احصا شده و در این بازدید و میزخدمت فعلی با حضور جانشین قرارگاه احمدبن‌موسی(ع) سپاه فجر، فرماندار شهرستان شیراز و سایر مسئولین ادارات شهرستان در خدمت مردم هستیم.

قره‌خانی با بیان ‌اینکه در این میزهای خدمت با حضور مسئولین مصوباتی صورت گرفته، گفت: ان شاء الله نتیجه این مصوبات، اثربخش مشکلات مردم باشد.

گفتنی است در حاشیه بازدیدها و برپایی میزهای خدمت، یک باب منزل محرومین نیز در روستای بهاران شهرستان شیراز با حضور مسئولین به افتتاح رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار