خبرهای داغ:
حجت الاسلام قاسم پور گفت: ولایت مداری و ولایت دوستی از شاخصه‌های اصلی حضرت ام البنین(س) بوده است و در راه ولایت و اسلام ۴ فرزند خود را تقدیم نمود
کد خبر: ۹۵۶۵۹۲۱
|
۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۸

وفاداری، شجاعت و ولایتمداری از شاخصه های اصلی حضرت ام البنین(س) بوده است / شرط رسیدن به کمال، بندگی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام قاسم پور مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در جمع کارکنان قرارگاه خاتم انبیاء (ص) پروژه شهربازی گرگان عنوان کرد: خداوند انسان‌ها را با یک هدف به عنوان اشرف مخلوقات خلق کرده است و آن هدف، رسیدن به کمال است.

وی افزود: برای رشد جایگاه انسانی باید بندگی به جا آورد اگر انسان بنده خداوند باشد به عرش خواهد رسید؛ اگر انسان بخواهد به جایی برسد باید بندگی کند وقتی انسان بندگی را به جا آورد خداوند با او خواهد بود.

قاسم پور ضمن عرض تسلیت وفات حضرت ام البنین(س) اذعان داشت: وفادار بودن یکی از ویژگی‌های اصلی حضرت ام البنین(س) بوده است، او به امیر امیرالمومنین(ع) و فرزندانش وفادار بود و این نشان دهنده تقوای آن بانوی بزرگ اسلام است.

وی از شجاعت و شهامت به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های حضرت ام البنین(س) یاد کرد و گفت: پس از شهادت امام حسین علیه السلام و شهدای کربلا حضرت ام البنین(س) با عزاداری در بقیع، یزید و یزیدیان را رسوا نمود و با توجه به شرایط خفقان آن زمان این حرکت مصداق بارز شجاعت و شهامت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه گرگان در پایان خاطرنشان کرد: ولایت مداری و ولایت دوستی از شاخصه‌های اصلی حضرت ام البنین(س) بوده است؛ وی همواره خود را کنیز حضرت زهرا (س) می‌داند و به فرزندان خود سفارش کرده است که تا آخرین قطره خون در رکاب امام حسین (ع) بجنگند و در راه ولایت و اسلام ۴ فرزند خود را تقدیم می‌نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار