خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: امروز دشمن بدنبال جنگ ترکیبی بر علیه انقلاب است تا با وارونه نشان دادن واقعیت های انقلاب ضربه اصلی خود را به انقلاب وارد نماید.
کد خبر: ۹۵۶۲۱۴۵
|
۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۳

دشمن در جنگ ترکیبی بدنبال وارونه نشان دادن واقعیت های انقلاب است / اگر نعمت ولایت نبود انقلاب از مسیر اصلی خود خارج شده بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در جمع خانواده پایوران این شهرستان گفت : باید قدر دان نعمت ولایت باشیم ، اگر ولایت نبود ما هزار بار در برابر دشمنان شکست خورده بودیم و انقلاب از مسیر خود خارج شده بود .
وی خطاب به خانواده های کارکنان گفت: وظیفه ذاتی یک فرمانده رسیدگی به امور معیشتی و رفاه خانواده هاست و این خانواده های کارکنان هستند که با همراهی و صبر زینب گونه خود در کنار همسران خود ایستاده اند و تا موفقیت ها یکی پس از دیگری برای مجموعه سپاه شکل بگیرد
بیات کوهسار در نشست جهاد تبیین خانواده ی کارکنان گفت: امروز دشمن بدنبال جنگ ترکیبی بر علیه انقلاب است تا با وارونه نشان دادن واقعیت های انقلاب ضربه اصلی خود را به انقلاب وارد نماید.
فرمانده سپاه گالیکش در ادامه خاطر نشان کرد: جنگ ترکیبی بسیار کشنده است و از هر آنچه که به ذهن بیاید استفاده می شود، دشمنان در این جنگ بدنبال ضربه زدن به خانواده ، جایگاه والدین و نقش پدر و مادر در خانواده می باشند در یک کلام بدنبال نابودی بنیان خانواده می باشند تا بتوانند به اهداف خود برسند
وی گفت: دشمن بدنبال یأس و ناامیدی در جامعه اسلامی و برجسته نمودن نظام منحوس پهلوی است تا بتواند ملت ایران را تسلیم خواسته های خود کند.
این مقام مسئول افزود: با نگاهی به گذشته می توان فهمید شاه هیچ اختیاری از خود نداشت و از بلوک شرق و غرب کسب تکلیف می نمود ولی امروز انقلاب اسلامی کانون و محور است و تمام آزادی خواهان جهان و جبهه مقاومت، انقلاب اسلامی را الگوی رفتاری خود قرار داده اند.
سرهنگ بیات کوهسار با اشاره به در پیش بودن انتخابات گفت: امروز خانواده های کارکنان می توانند بعنوان سفیران انقلاب و سفیران سپاه باشند و حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات را از نزدیکان و وابستگان و... مطالبه نمایند.
فرمانده سپاه گالیکش خاطر نشان کرد: موضع سپاه در انتخابات روشن است، ما از هیچ کاندیدی حمایت نمی کنیم، سپاه هیچ وقت خودش را فدای احزاب و اشخاص نمی کند و تنها فدای انقلاب و ولایت می شود
وی در پایان گفت: امروز در انتخابات باید کسی انتخاب شود که در مسیر انقلاب باشد و می بایست برای انقلاب و مردم بصورت جهادی کار بکند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار