خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار محمود بیات کوهسار گفت: گناه مانع رشد انسان می شود و هر جا که این عامل رشد برداشته شود تقوا و عدالت شکوفا می شود و انسان به تقوا و عدالت سازمانی، عدالت اجتماعی، عدالت در خانواده و... می رسد.
کد خبر: ۹۵۶۱۵۲۴
|
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶

شهدا پای اسلام و اعتقادات جان خود را فدا کردند / امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز رشد و تعالی می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرهنگ محمود بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در جمع کارکنان ناحیه گفت: امر به معروف و نهی از منکر زمینه ساز رشد و تعالی سازمان و کارکنان می شود و نمونه ی بارز ان در طول تاریخ امام حسین (ع) و قیام عاشورا است که امام و یارانش برای حفظ دین راه امر به معروف و نهی از منکر را برگزیدند.

وی در ادامه افزود: گناه مانع رشد انسان می شود و هر جا که این عامل رشد برداشته شود تقوا و عدالت شکوفا می شود و انسان به تقوا و عدالت سازمانی، عدالت اجتماعی، عدالت در خانواده و... می رسد.

فرمانده سپاه گالیکش خاطر نشان کرد: تقوا از دیدگاه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، پوشیدن زره در مقابله با گناه، سپس رفتن به منطقه گناه و دستگیری از گناهکاران است.

بیات کوهسار گفت: شهدا پای اسلام و اعتقادات جان خود را فدا کردند و نظام، جز با رعایت تقوا و طهارت و پاکی و محاسبه‌ی دقیق و صحیح و حسابرسىِ هرکدامِ ما از خودش - «حاسبوا انفسکم» پیش نخواهد رفت.

این مقام مسئول در پایان اظهار داشت: جبهه‌ى حق، فقط با تقوا پیش خواهد رفت و درست فهمیدن و درست عمل کردن از موجبات تقوا است و با اشاعه و نهادینه کردن معنویت و تقوا می توانیم بر دشمنان قسم خورده خود پیروز شویم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار