خبرهای داغ:
با میزبانی مردم شهید پرور شهر کارزین یادواره ۲۵شهید گلگون کفن این شهر با حضورخانواده شهدا و جانبازان، ایثارگران، پاسداران، بسیجیان و مسئولین ادارات در سالن اجتماعات شهیدالماسی شهر کارزین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۶۰۵۱۹
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، با میزبانی مردم شهید پرور شهر کارزین یادواره ۲۵شهید گلگون کفن این شهر با حضورخانواده شهدا وجانبازان،ایثارگران،پاسداران،بسیجیان ومسئولین ادارات در سالن اجتماعات شهیدالماسی شهر کارزین برگزارشد.

سرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی، فرمانده سپاه قیروکارزین در این یادواره گفت: شهدای عزیز ما با حس زیبای خداجویی خود، به دنبال خدا بودند و او را درکمال عظمت وبزرگی یافتند،خداوند نیز رستگارشان کرد،آن عزیزان با تسلط بر نفس اماره به سختی ها فائق آمدند وخود را به معبود رساندند.

سردار محمدزارع، همرزم سردار شهید حسن تهرانی مقدم، با تقدیر ازخانواده شهدا و ایثارگران ابراز داشت: این انقلاب قطع به یقین به دست صاحب اصلیش یعنی امام زمان (عج) خواهد رسد، ما برای حفظ این نظام هزاران اسماعیل قربانی کردیم وخود خداوند صاحب خونهای آنهاست.

سردار زارع با اشاره به شخصیت شهید والامقام، تهرانی مقدم تصریح کرد: ۲۷ سال با شهید تهرانی مقدم همراه و همزمان بودم ایشان همواره با ابتکارات خود کارها را بخوبی پیش می برد. تمام عشقش این بود که رهبری را خوشحال کند و از اینکه شیعه امیرالمومنین (ع) را سربلند کند بسیار خرسند می شد. پدر موشکی ایران به دخترش می گفت: من یک کاری دارم انجام می دهم که بعد از ۲۰ سال ارزش آن مشخص می شود، و تهدید را از روی نظام و شیعه برمی دارم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار