خبرهای داغ:
حمید نبی زاده مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گرگان: تاکنون ۶ خانه محروم و ۹ سرویس بهداشتی در محله قلعه حسن، گلند فخرآباد، قزاق محله نومل و ایرانمهر گرگان تکمیل و تحویل محرومین گردیده است.
کد خبر: ۹۵۶۰۳۷۱
|
۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۱

جهادگران بسیجی گروه جهادی شهید سلیمانی گرگان، ۶ خانه محروم را تکمیل و به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تحویل دادند+تصاویر

حمید نبی زاده مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی سپاه گرگان در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری بسیج گلستان عنوان کرد: به مناسبت هفته بسیج، ششمین خانه با کمک بسیجیان گروه جهادی و خیرین تکمیل و تحویل یکی از خانم های محروم محله قلعه حسن شد که مددجوی بهزیستی بوده و صاحب دو فرزند می باشد.

وی افزود: بیشتر جذب منابع در گروه جهادی که از خیرین جمع آوری می گردد بصورت غیرنقدی و معمولا مصالح ساختمانی می باشد.

نبی زاده اضافه کرد: گروه جهادی شهید سلیمانی تاکنون ۶ خانه محروم و ۹ سرویس بهداشتی در محله قلعه حسن، گلند فخرآباد، قزاق محله نومل و ایرانمهر را تکمیل و تحویل داده است و تمام تحویل گیرندگان از مددجویان کمیته امداد و بهزیستی بوده اند.

وی ادامه داد: گروه جهادی شهید سلیمانی از ۱۰۰ نفر بسیجی جهادگر آقا و خانم محله قلعه حسن تشکیل شده است که در عرصه های عمرانی، محرومیت زدایی، فرهنگی و مذهبی در حال فعالیت هستند.

مسئول گروه جهادی شهید سلیمانی گرگان در پایان خاطرنشان کرد: ۳۰ نفر در قالب دانش آموزان، دانشجویان و استادکاران در حوزه عمرانی و ساختمانی گروه جهادی فعال هستند که در روزهای تعطیل و جمعه های جهادی فراخوان و مشغول به خدمت رسانی می شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار