خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی گلستان خبر داد:
سردار دادگر گفت: بسیج در قله کارآمدی است از این‌رو دشمن به دنبال اسلام‌زدایی و جدایی مردم از گذشته‌شان است.
کد خبر: ۹۵۵۹۲۶۱
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۷

بسیج در قله «کارآمدی»

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار سعید دادگر فرمانده فراجا گلستان در نشست مجازی که به همت نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی استان به مناسبت هفته بسیج برگزار شد، اظهار کرد: ثبات قدم، رضایت خدا و ولایتمداری خصلت بسیجیان است،  خدا را شاکریم در یکی از بهترین دوران‌ها و تحت زعامت امامین انقلاب زندگی می‌کنیم.

وی افزود: آنچه از بسیج در دوران دفاع مقدس و پس از آن دیدم عشق و اخلاص بود، در واقع بسیج نیروی مردمی مومن برای تمام کارهای خیر در جامعه است.

* بسبج نقطه قوت انقلاب اسلامی

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: در دورانی که انقلاب صحنه‌های سختی را گذراند و جریان‌هایی که محصول قبل از انقلاب بودند خطراتی را برای آن بوجود آوردند، این بسیج بود که کشور را از دست آنها نجات داد.

 دادگر گفت: بسیج هرجا نیاز بوده است از دوران انقلاب تا دفاع مقدس همیشه در صحنه حضور داشته است، دشمن به نقاط مثبت ما حمله می‌کند وقتی می‌شنویم برخی شعار توپ تانک بسیجی دیگر اثر ندارد را سر می‌دادند چون می‌دانند بسبج نقطه قوت ما است.

وی بیان کرد: وقتی قبور شهدا را زیارت و مشاهده می‌کنیم اکثراً جوان بودند از این رو در جنگ ترکیبی دشمن دنبال تغییر محاسبه و جدا کردن جوانان از نظام است.

* دشمن به دنبال اسلام‌زدایی، جدایی مردم از گذشته‌شان است

فرمانده انتظامی گلستان گفت: رسیدن به قله‌ها سختی دارد و نباید امیدمان را برای رسیدن به قله از دست بدهیم، تجربه بسیج در دهه‌های گذشته کارآمدی است، امروز بسیج به یک تفکر تبدیل شده است، از این‌رو امروز دشمن به دنبال اسلام‌زدایی، جدایی مردم از گذشته‌شان است.

دادگر توضیح داد: در جریان فتنه ۱۴۰۱ شاهد گرایشات عجیب در کشور بودیم که محصول هویت زدایی جوانان در سال‌های قبل بوده است که در فضای مجازی و ماهواره‌ای به صورت مستقیم و غیرمستقیم دنبال می‌شد.

وی گفت: در فتنه سال قبل بخشی از جامعه تحت تاثیر فضاسازی جبهه رسانه قرار گرفته‌اند که بزرگترین جنگ ترکیبی در سال گذشته بود اما تفکر بسیجی و حضور مردم نگذاشت به هدف خود برسند.

* روحیه بسیجی در هر پست و مقامی متبلور می‌شود

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به اینکه دلاوری بسیجیان را فراموش نمی‌کنیم، افزود: بسیجیان هرجا لازم بوده در عرصه‌‌های امنیتی، سازندگی، سیاسی حضور فعال داشتند.

دادگر تاکید کرد: تفکر و روحیه بسیجی می‌تواند در هر مقام و پستی متبلور باشد و شاید فرد به صورت رسمی در بسیج عضویت نداشته باشد اما روحیه بسیجی داشته باشد.

وی گفت: هر چند دشمن در سال قبل شکست خورد اما نباید غافل بشویم، دشمن از عادی انگاری و روزمرگی ما سوء استفاده می‌کند و در کمین است.

* دشمن تبدیل به مار زخمی شده است

فرمانده انتظامی گلستان افزود: در جنگ بین صهیونیست‌ها و فلسطینی‌ها می‌بینیم چطور مقاومت توانسته دشمن را به زانو در بیاورد هرچند هزینه زیادی از سوی  مقاومت داده شده اما پیروزی هزینه دارد مانند آنچه در کشور ما در دوران انقلاب و دفاع مقدس رخ داده است.

دادگر افزود: ۱۴ هزار شهید فلسطینی در طوفان الاقصی گواه حقانیت جبهه مقاومت است و امروز می‌بینیم حتی جریانات رسانه‌ای که در دست صهیونیست‌ها هستند نتوانستند واقعیت‌های غزه و مقاومت را بپوشانند.

وی گفت: دشمن امروز تبدیل به مار زخمی شده است و آماده ضربه زدن است، باید هوشیار باشیم، روزی در دنیا کسی اجازه تهدید  آمریکا را هم نداشت چه برسد به آنکه بر علیه آنها اقدام بکند اما سپاهیان قهرمان برای اولین بار  در مقابله به تجاوزات دریایی آمریکایی هیمنه آنها را شکستند.

دادگر توضیح داد: امروز فرهنگ بسیجی از مرزها عبور کرده است و در تمام نقاط جهان وجود دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها