خبرهای داغ:
سرهنگ طاشی در برنامه بانوی آفتاب از سیمای مرکز گلستان گفت: بسیج یک سازمان مردم نهاد و برخواسته از مردم است و دغدغه اصلی در بسیج، برای مردم می باشد.
کد خبر: ۹۵۵۹۱۶۰
|
۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸

دغدغه اصلی در بسیج، برای مردم است / با متفاوت شدن تهدیدهای انقلاب اسلامی، صحنه های حضور بسیجیان نیز متفاوت می شود

سرهنگ طاشی سرپرست سپاه گرگان در برنامه «بانوی آفتاب» از سیمای مرکز گلستان عنوان کرد: در تقویم هفته بسیج، امروز به عنوان بسیج، امنیت و اقتدار نامگذاری شده است.

وی افزود: از روزهای اول تاسیس بسیج  مستضعفین، بسیج با بحران های امنیتی گره خورد؛ از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد حضور بسیج در عرصه دفاعی و امنیتی بودیم که نمونه آن در هشت سال دفاع مقدس و مبارزه با گروهک های منافقین بوده است.
طاشی اذعان داشت: در کنار سایر دستگاه های خدمات رسان، بسیج در عرصه محرومیت زدایی حضور فعالی داشته است از این رو امروز به نیت شهدای پنجم آذر، ۵ باب واحد مسکونی با کمک خیرین و کمیته امداد افتتاح و به نیازمندان تحویل گردید.

سرپرست سپاه گرگان تاکید کرد: بسیج یک سازمان مردم نهاد و برخواسته از مردم است و دغدغه اصلی در بسیج، برای مردم می باشد.

وی ادامه داد: یکی از عرصه های فعالیت بسیج، عرصه علمی است که در این حوزه پایگاه های علمی ایجاد و در حال فعالیت هستند.

سرپرست سپاه گرگان ابراز داشت: هر روز که صحنه های تهدیدهای انقلاب اسلامی متفاوت می شود صحنه حضور بسیجیان نیز متفاوت می شود مانند بحران کرونا که بسیجیان در اسرع وقت به کمک کادر بهداشت و درمان آمدند.

طاشی از برگزاری هزار خط برنامه های محله و مسجد محور در هفته بسیج خبر داد و گفت: برگزاری میز خدمت دستگاه های اداری برای پاسخگویی به مردم به همت بسیج ادارات سپاه گرگان، همایش رزمندگان پشتیبان جنگ، عطر افشانی مزار کلیه شهدای بسیجی گرگان، همایش نقش بانوان در دفاع مقدس و گام اول و دوم انقلاب، همایش اقتدار بسیج که امروز با حضور پرشور بسیجیان برادر و خواهر برگزار گردید و همچنین یادبود شهدای پنج آذر و عطرافشانی و گلباران تمثال شهدای ۵ آذر در بیمارستان پنجم آذر از جمله برنامه های شاخص هفته بسیج بود که در گرگان برگزار گردید.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار