خبرهای داغ:

بسیجیان با خانواده شهید عباسعلی صلواتی در سرخه دیدار کردند

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) سرخه گفت: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه ی ملی و همگانی است.
کد خبر: ۹۵۵۸۳۷۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج برادران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) و هیئت امنای مسجد ولی عصر (عج) سرخه با خانواده شهید عباسعلی صلواتی دیدار و گفتگو کردند.

مهدی فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امنیت و اقتدار کشور مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که جان خود را در طبق اخلاص نهادند و مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی هستند.

او افزود: امروز قدردانی از شهیدان و استمرار راه آنها، وظیفه ی ملی و همگانی است و خدمت به جامعه مخصوصاً خانواده های معظم شهداء و ایثارگران را برای خود افتخار می دانیم. در این راستا دیدار با خانواده شهید عباسعلی صلواتی انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج امام خمینی (ره) ادامه داد: مراسم پرفیض دعای کمیل به میزبانی پایگاه همزمان با هفته بسیج با مداحی محمدرضا فدوی برگزار و پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم به همت جهادگران بسیجی انجام شد.

فیض با اشاره به مشارکت کانون انتظار مسجد ولی عصر (عج) در این محله در برپایی ویژه برنامه های هفته بسیج گفت: جلسه هفتگی کتابخوانی طرح مسیر سعادت در کانون برگزار و کارگاه سلامت با حضور کارشناس طب سنتی مرضیه چتری در جمع نمازگزاران مسجد ولی عصر (عج) برپا شد.

او بیان داشت: فعالیت ورزشی و سرگرمی کودکان و نوجوان پایگاه از دیگر برنامه های اجرایی در راستای بزرگداشت هفته بسیج بوده است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار