خبرهای داغ:
همزمان با هفته بسیج، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در روستای لاسجرد و عبدالله آباد سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۸۵۷۲
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج و فرارسیدن ایام فاطمیه نظافت و شست و شوی پایگاه مقاومت بسیج حضرت محمدرسول الله روستای لاسجرد به همت بسیجیان و جهادگران این پایگاه مقاومت انجام شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به آمادگی بسیجیان جهت برپایی مراسم ایام فاطمیه اظهار کرد: فرش کردن حیاط پایگاه، سیاه پوش کردن روستا و محیا کردن آشپزخانه جهت پذیرایی از عزاداران فاطمیه در دهه اول در لاسجرد انجام شد.

او با اشاره به برپایی مراسم اولین شب از دهه فاطمیه در تکیه حضرت زهرا (س) در پایگاه افزود: این برنامه با تلاوت قرآن کریم آغاز و حدیث شریف کسا و همراه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا پیوندی و مداحی مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) برگزار شد.

فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج ادامه داد: حلقه نوجوان شهید نعمت الله شهادت با موضوع هدف ما برای شرکت در بسیج چیست؟ نشانه یک بسیجی چیست و چه انتظاری از او دارند؟ و آسیب های فضای مجازی بر زندگی  مردم برگزار و به سوالات متربیان پاسخ داده شد.

معینیان با اشاره به حضور بسیجیان در میقات صالحین، اجتماع بسیجیان و نماز جمعه در حسینه شهدای سرخه گفت: در ادامه پذیرایی از نوجوانان حاضر در برنامه به صرف ناهار در روستا انجام و گشت عملیاتی محله محور با حضور هشت نفر از بسیجیان پایگاه از ساعت بیست و دو تا دو و سی دقیقه در روستا انجام شد.

گفتنی است ویژه برنامه پیاده‌روی، کمین و ضد کمین بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج ولی عصر (عج) روستای اروانه در سرخه با هدف بزرگداشت هفته بسیج برگزار شد.

همچنین آذین بندی محله و روستای عبدالله آباد در سرخه همراه با مسابقه تیراندازی با هدف گرامیداشت بسیج با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) این روستا برگزار شد.

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار