خبرهای داغ:

یک راس گوسفند به همت بسیجیان سرخه ذبح و توزیع شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه از ذبح یک راس گوسفند همراه با طبخ آبگوشت و توزیع بین خانواده های کم بضاعت خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۴۳۸
|
۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به مناسبت هفته بسیج فرمانده و مسوول تعلیم و تربیت پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه در حلقه جوانان شهیدان قاضی حضور یافته و روند کار حلقه را از سرگروه و متربیان جویا شدند.

طاهره فیض فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: در راستای بزرگداست هفته بسیج حلقه شهید علیرضا ابراهیمی ضمن قرائت دعای عهد، مفاهیم آن را بیان کردند.

او افزود: در راستای تداوم کمک های مومنانه و دستگیری از خانواده های کم برخوردار محله، یک دست مبلمان هفت نفره همراه با میز تلویزیون و دو جفت پشتی به همت گروه جهادی رهروان حاج قاسم به خانواده مورد نظر اهدا شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه ادامه داد: اهدای مبلغ 110 میلیون ریال وجه نقد به دو خانواده کم برخوردار و پرداخت اقساط ماهانه خانواده نیازمند به همت جهادگران بسیجی از دیگر برنامه ها در جهت بزرگداشت این ایام بوده است.

فیض با اشاره به انجام قرعه کشی ماهانه صندوق یاوران زینب (س) و اعطای وام کارگشایی به اعضا عنوان کرد: یک رآس گوسفند ذبح و به تعداد۲۰ بسته یک کیلویی بین افراد بی بضاعت توسط گروه هاجربیگم سیادت توزیع شد.

او اضافه کرد: همچنین یک رآس گوسفند و پخت آبگوشت و توزیع بین افراد نیازمند توسط گروه جهادی هاجربیگم سیادت به مناسبت هفته بسیج انجام شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار