خبرهای داغ:

از برپایی برنامه های ورزشی تا گلباران قبور شهدا در سرخه

فرمانده ️پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه از برگزاری برنامه و مسابقات ورزشی با حضور مادران و دختران در مدرسه دخترانه سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۸۶۰۳
|
۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه با شعار «بسیج امید ملت است» به همت نوجوانان بسیجی فضاسازی و آذین بندی شد.

زهرا ادهم فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این برنامه در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: از ابتدای هفته بسیج ویژه برنامه های متنوع فرهنگی، ورزشی و آموزشی در پایگاه و محله برگزار و با استقبال خوبی همراه بوده است.

او افزود: در این راستا برنامه یک روز مفرح و شاد همراه با مسابقات ورزشی تفنگ بادی، دارت، داژبال در مدرسه دخترانه ۱۵ خرداد با حضور مادران و دانش آموزان برگزار شد.

فرمانده ️پایگاه مقاومت بسیج حضرت فاطمه زهرا (س) سرخه ادامه داد: همچنین ایستگاه سلامتی- ایستگاه صلواتی همراه با ویزیت رايگان پزشک عمومی با حضور خواهران، برادران، نمازگزاران و اهالی محله در مسجد امام علی بن ابیطالب (ع) برپا شد.

ادهم با اشاره به پیاده روی بسیجیان از مسیر پایگاه تا گلزار شهدا گفت: در ادامه نیز بسیجیان و خادم الشهدای ضمن حضور در مراسم گلباران و عطر افشانی قبور مطهر شهدا با قرائت فاتحه و زیارت عاشورا بار دیگر با آرمان های امام و رهبری تجدید میثاق کردند.

او یادآور شد: همچنین بسیجیان در ویژه برنامه میقات صالحین، گردهمایی بسیجیان و نماز پرشکوه جمعه در مصلی نماز جمعه حضور یافتند.

گفتنی است مسابقه طراحی با موضوع «افتخار بسیج» همزمان با هفته بسیج در حلقه شهید علی رضا کلامی و شهید حسین صفا  به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت رقیه (س) برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار