خبرهای داغ:

رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان سرخه در حسینه شهدا برگزار شد

به مناسبت هفته بسیج، رزمایش اقتدار بسیجیان همراه با میقات صالحین با حضور حلقه های تربیتی پایگاه های مقاومت بسیج خواهران و برادران در حسینیه شهدا سرخه برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۹۳
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در آستانه چهل و چهارمین سالگرد تاسیس بسیج، رزمایش اقتدار بسیجیان با شعار «بسیج امید ملت است» با حضور حلقات صالحین پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان و عموم مردم شهیدپرور و ولایت مدار در حسنیه شهدا (مصلی نماز جمعه) با سخنرانی سردار جواد زراعی فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

سردار زراعی با اشاره به اینکه بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بین آفرین است، اظهار کرد: بسیج کلمه مقدسی است که هر حرف آن دلالت بر معنی خاص دارد. ب بسیج  یعنی بصیرت، س نشان سازماندهی و آرمان گرایی، یا در بسیج به معنای یاری کننده مردم و نظام در سیل، زلزله و کرونا و حرف ج در بسیج دلالت بر جاودانگی وماندگاری دارد.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: بسیج با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله) میقات پابرهنگان است. بسیج سیاسی است ولی سیاست زده و جناحی نیست. بسیج با بصیرت است اما از خود راضی نیست.

زراعی در ادامه با اشاره به هفت نصیحت رهبر انقلاب به بسیجیان بیان داشت: بسیجی بمانید، قدرخود را بدانید، دشمن را بشناسید و نقاط قوت و ضعف دشمن را بشناسید، رشد معنوی خودتان را اندازه بگیرید، مراقب نفوذ دشمن در مجموعه بسیج باشید، آمادگی عملی خود را حفظ کنید و در راه اطاعت از دستور و فرمان الهی و مبارزه با دشمنان خدا سست نشوید، استوار و ثابت قدم باشید.

او یادآور شد: درحال حاضر آنچه برای اقتدار ایران مهم است، حضور حداکثری در انتخابات است که باید با جهاد تبیین توطئه دشمنان را خنثی کنیم.

فرمانده تیپ 12 قائم آل محمد (عج) استان سمنان در ادامه جنایت رژیم سفاک و آدم کش صهیونیستی این نطفه حرام و خبیث آدم کش را محکوم و اظهار کرد: امروز جوانان فلسطین با الگوگیری از انقلاب اسلامی به این نتیجه رسیدند که با شهامت، شجاعت  و روحیه مقاومت می توان توطئه دشمنان را خنثی کرد.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار