خبرهای داغ:

بسیج منحصر به یک عرصه و فعالیت نیست

عالمه مرادی گفت: بسیج منحصر به یک عرصه و فعالیت نیست بلکه معنویت، تقوا، اخلاص، پایندی به اعتقادات و آرمان های انقلابی در یک بسیجی بیشتر است.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۶۵
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با هفته بسیج مراسم بزرگداشت چهل و چهارسالگی تاسیس بسیج به همت کارگروه فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سرخه با محوریت بسیج ولایت یاور انقلابی و تمدن ساز با حضور عالمه مرادی کارشناس برنامه برگزار شد.

در این برنامه ضمن قرائت قرآن و زیارت آل یاسین به نیت شهدای بسیجی پایگاه یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داشته شد.

در ادامه برنامه مرادی ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: بسیج متعلق به همه بوده و در همه عرصه‌های مورد نیاز انقلاب، نظام و مردم ورود و شکل گیری بسیج از مردم است.

او افزود: بسیج منحصر به یک عرصه و فعالیت نیست بلکه معنویت، تقوا، اخلاص، پایندی به اعتقادات و آرمان های انقلابی در یک بسیجی بیشتر است.

کارشناس برنامه با بیان اینکه بسیجی با فرهنگ مقاومت و ایثار و آرمان های استقلال آزادی تمدن سازی خود را ادامه خواهد داد، ادامه داد: رهبر مقاومت، ایران است. دشمن این را نمی خواهد، او نمی خواهد در زمینه های دیگر ایران اول و رهبر باشد.

مرادی تصریح کرد: کشورهای اسلامی تا وقتی که وابسته به آمریکا هستند، در هیچ زمینه ای پیشرفت نمی کنند. ولی ایران در چند سال اخیر با تمام تحریم ها توانسته روی پای خود بایستد و اوامری که آمریکا دستور می داد انجام نداد. به همین دلیل ایران به عنوان الگو شناخته می شود.

او یادآور شد: بسیجی باید اهل تحلیل باشد. مقام معظم رهبری (مدظله) می فرمایند: اسرائیل غاصب ۲۵ سال آینده را نمی بیند خاخام هم می گوید اسرائیل ۸۰ سالگی خود را نمی‌بیند اکنون صهیونیست ۷۵ سال دارد پس ۵ سال دیگر از بین می رود.

در ادامه از تعدادی از بسیجیان و جوان حاضر در مراسم تجلیل و فراخوان گردان و دسته امنیتی پایگاه نیز انجام شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار