خبرهای داغ:
نادعلی رضانژاد گفت: اسرائیل در مقابل حماس و گروه های کوچک مقاومت کاری از دستش بر نمی آید ولی متاسفانه مردم را به خاک و خون کشیده و بیمارستان ها، مساجد و اردوگاه ها را بمباران می کند.
کد خبر: ۹۵۵۷۸۳۲
|
۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۱

بسیجیان؛ رهرو ولایت و رهبری جامعه هستند/شکست سنگین رژیم صهیونیستی با این جنایات جبران نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین نادعلی رضانژاد امام جمعه گالیکش در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه به تقوای الهی و ترک محرمات و تبریک و تهنیت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، اخلاص، ولایتمداری، بصیرت، دشمن شناسی، دفاع از حق و ارزش های دینی را از جمله ویژگی های بسیجیان دانست.

وی اولین خصوصیت و ویژگی هر بسیجی را اخلاص او دانست و افزود: در جامعه هر جایی که برای کشور، نظام، انقلاب و مردم ما مشکلی به وجود آید، بسیجیان عزیز ما با تمام وجود و مخلصانه در خدمت مردم هستند و جانفشانی می کنند.

حجت الاسلام رضا نژاد اضافه کرد: باید مراقب باشیم، چرا که تمام اعمال و حرکاتمان را خدا می بیند و باید اعمالمان «خالصا لوجه الله» باشد و در کمی و زیادی اعمال شرط نیست، بلکه شرط در خلوص نیت است.

امام جمعه گالیکش گفت: بسیجیان ما رهرو ولایت و رهبری جامعه هستند و هر امری که از طرف فرماندهی معظم کل قوا، ولایت و رهبری صادر شود، مخلصانه پای کار هستند و در میدان و صحنه حاضر می شوند.

وی افزود: بسیجیان عزیز ما با الگو گیری از امام حسین و حضرت قمر بنی هاشم علیهم السلام در صحرای کربلا، ولایتمداری خود را با بصیرت خود نشان داده اند، اگر در جامعه ای مردم و مسئولین بصیرت نداشته باشند آن جامعه به ضلالت و گمراهی کشیده خواهد شد.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با قهرمانان و ورزشکاران کشور در بازی های آسیایی، هدف از ایجاد شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی بیگانه را از بین بردن مقدسات و حرمت ها در جامعه از جمله خانواده دانست و گفت: حجاب بانوان ورزشکار و این چنین رفتارهای نمایندگان ورزشی کشور ما در رشته های مختلف می توانند فرهنگ کشور و ملت ما را به جهانیان نشان دهند و برسانند.

نادعلی رضانژاد اذعان داشت: رژیم غاصب صهیونیستی در مقابل حماس و گروه های کوچک مقاومت کاری از دستش بر نمی آید ولی متاسفانه مردم را به خاک و خون کشیده و بیمارستان ها، مساجد و اردوگاه ها را بمباران می کند.

امام جمعه گالیکش گفت: شکست سنگین رژیم غاصب اسرائیل با این جنایات جبران نخواهد شد و این را بدانند ظلم ها و بی رحمی های آنان بی پاسخ نخواهد ماند و با این جنایات عمر این رژیم کوتاه تر خواهد شد.

حجت الاسلام رضا نژاد ابراز امیدواری کرد: به فضل پروردگار و طبق وعده الهی پیروزی نهایی از آن مردم مظلوم فلسطین است و به همین زودی اسرائیل از بین خواهد رفت و از روی زمین محو خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همه ی ما مردم و مسئولین به نوعی بسیجی هستیم، هر کسی به نوعی در خدمت مردم، کشور، نظام و انقلاب باشد بسیجی است، بسیج مردمی است؛ بسیج صرف نظامی نیست، بسیجیان عزیز ما به فرمان امام، ولی امر و رهبر مقتدرشان هر جا برای کشور و ملت ما مشکلی پیش آید و خطری آنها را تهدید کند تا اخرین نفس و آخرین قطره خون با تمام وجود به میدان خواهند آمد و در مقابل توطئه ها، فتنه ها و نقشه های دشمنان مقابله می کنند و جواب دندان شکنی به همه دشمنان و یاوه گویان خواهند داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار