خبرهای داغ:
حجت الاسلام ایمانی گفت: در زمان کنونی دشمن با ابزار نرم به سراغ جوانان و مردم آمده است تا دین، اعتقادات، خانواده و فرزندان را از آرمان های انقلاب دور کند؛ یکی از بهترین راه های مبارزه با جنگ نرم دشمنان، آشنایی با اهداف شهداست.
کد خبر: ۹۵۵۷۱۷۸
|
۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

یکی از بهترین راه های مبارزه با جنگ نرم دشمنان، آشنایی با اهداف شهداست

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا در مراسم عطرافشانی و گلباران گلزار مطهر شهدا امامزاده عبدالله (ع) گرگان که به مناسبت هفته بسیج برگزار شد عنوان کرد: ۱۵ آیه قرآن کریم در رابطه با شهادت بر پیامبر گرامی اسلام(ص) نازل شده است و خداوند در این آیات گواه و شاهد بودن شهدا را برای ما بیان کرده است.

وی ادامه داد:  پس از پیروزی انقلاب اسلامی امام راحل(ره) با فرمان تشکیل بسیج مستضعفین، دفاع از انقلاب را خواستار شدند؛ حفظ و حراست از میهن اسلامی وظیفه ذاتی نیروهای مسلح است اما با توجه به اینکه بسیجیان در این راستا ماموریتی نداشتند اما نیت الهی آن ها سبب شد در کنار نیروهای مسلح به مقابله با دشمنان بپردازند؛ شهدای بسیجی جهت اعتلای دین و انقلاب جان خود را فدا کردند.

ایمانی اذعان داشت: ایثارگران و شهدا به وظایف خود عمل نمودند اما امروزه و در این برهه زمانی وظیفه ما سنگین تر از زمان ابتدای انقلاب است؛ زیرا در اوایل انقلاب و جنگ تحمیلی دشمن با ابزار سخت به مقابله با انقلاب پرداخت.

وی افزود: در زمان کنونی دشمن با ابزار نرم به سراغ جوانان و مردم آمده است تا دین، اعتقادات، خانواده و فرزندان را از آرمان های انقلاب دور کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا یکی از بهترین راه های مبارزه با جنگ نرم دشمنان را آشنایی با اهداف شهدا دانست و تاکید کرد: همه شهدا با یک هدف مقدس و الهی به جبهه ها رفتند و مشاهده خاطرات و اعتقادات آن ها بسیار مهم است و باید سرلوحه زندگی قرار گیرد.

وی در ادامه پیروزی، نصرت و سعادت دنیا و آخرت را تنها در سایه اطاعت از ولی فقیه قلمداد کرد و گفت: رهبر فرزانه انقلاب با سخنان حکیمانه خود، دنیا را انگشت به دهان گذاشته است و این انقلاب را تا کنون حکیمانه اداره نموده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه اگر رزمندگان مقاومت از اسلام و قرآن در حال دفاع هستند به دلیل اطاعت از امام، رهبری و اهل بیت عصمت و طهارت است.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها