خبرهای داغ:
به مناسبت آغاز هفته بسیج جمعی از کارکنان ناحیه قیروکارزین ، با امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۵۵۵۵۵۸
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، به مناسبت آغاز هفته بسیج جمعی از کارکنان ناحیه قیروکارزین ، با امام جمعه محترم شهرستان دیدار کردند.

فرسرهنگ پاسدار محمدرسول رضایی مانده سپاه ناحیه قیروکارزین در این دیدار ضمن تبریک ولادت حضرت زینب(س) و هفته بسیج به تشریح برنامه های هفته بسیج پرداخت.

سرهنگ رضایی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» است، اظهار داشت: امسال در هفته بسیج بیش از 200 عنوان برنامه در عرصه های مختلف در شهرستان قیروکارزین اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام محمدرضا صداقت امام جمعه قیروکارزین هم در ادامه، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان را پاسدار آرمانها، ارزش‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانیم .سپاه و بسیج در نظام اسلامی کارنامه درخشانی دارند. در دوران دفاع مقدس، سازنذگی و بعد از آن در کارهای فرهنگی، بسیجیان اقدامات بزرگ و ارزشمندی انجام داده اند. اگر می بینیم مردم و ملت پای نظام ایستاده اند حاصل تلاش هایی است که سپاه وبسیج انجام می دهد.

حجت الاسلام صداقت با اشاره به اینکه جهاد تببین باید در همه عرصه ها صورت گیرد افزود: حوادثی که اتفاق می افتد اگربرای جامعه تببین نشود دشمن سوء استفاده می کند.خبر جنایات و کودک کشی هایی که قبلا در غزه رخ می داد کمتر به مردم دنیا می رسید اما امروز وقایع و حقیقت برای دنیا در حال بیان و تبیین شدن است. کسی فکر نمی کرد در لندن مرکز شرارت دنیا یک جمعیت صدها هزار نفری علیه سیاست کشورهای غربی و کودک کشی اسرائیل به خیابان ها بیایند این بخاطر جهاد تبیین و تحلیل درست از وقایع توسط حق طلبان جهان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار