خبرهای داغ:
استاندار گلستان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان (۲۹ آبان تا ۵ آذر) را به عموم مردم استان خصوصاً دلاور مردان و شیر زنان بسیجی استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۵۵۳۰۶
|
۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

پیام دکتر زنگانه استاندار گلستان به مناسبت هفته بسیج مستضعفان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛استاندار گلستان در پیامی فرارسیدن هفته بسیج مستضعفان (۲۹ آبان تا ۵ آذر) را به عموم مردم استان خصوصاً دلاور مردان و شیر زنان بسیجی استان تبریک گفت.

 متن کامل پیام دکتر علی محمد زنگانه به شرح زیر است ؛ 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
بی تردید یکی از پایه گذاری های بی نظیر در جمهوری اسلامی ایران به دست معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ، بسیج بوده است.
 
به تعبیر ایشان بسیج شجرة طیبّه و درخت تناور و پرثمری است و اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شد چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد گردید. ایشان بسیج را لشکر مخلص خداست دانست که دفتر تشکل آن را همة مجاهدان از اولین تا آخرین امضاء نموده‌اند و مدرسة عشقی است که مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند.
 
رهبر عظیم الشان انقلاب نیز در بیان جایگاه رفیع بسیج می فرمایند، امروز اگر شما جلوه‌های زیبای پُرشور حضور جوانان را در صحنه‌های پُرخطر فلسطین و لبنان مشاهده می کنید، این الگوگیری از بسیج است.
 
امام خامنه‌ای مدظله العالی بسیج را بحق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامیدند و بیان فرمودند : تا بسیج هست، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است. 
 
بی تردید پایه و اساس این انقلاب و دوام و قوام این سرزمین تا به امروز مرهون ایمان و پایداری بسیجیان و ولایت پذیری آنان است و تا همیشه ایران اسلامی به برکت این اطاعت و همراهی همچون نگینی در خاورمیانه ، جهان اسلام و کل دنیا می درخشد.
 
آنچه امروز استکبار و صهیونیسم جهانی را بیش از هر زمان دیگری وحشت زده و نگران ساخته انتشار فرهنگ بسیج و مقاومت در بین مردم آزادی‌خواه در سراسر دنیاست که منجر به طوفان الاقصی در غزه گردیده و البته پشتیبانی آزادی خواهان را به دنبال داشته است.
 
اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمامی بسیجیان استان ، امیدوارم در سایه این فرهنگ متعالی و این مکتب آموزنده بتوانیم شاهد تعالی و درخشش سرزمین برادری و نگارستان ایران اسلامی در سطح ملی و بین‌المللی باشیم.
 
علی محمد زنگانه
استاندار گلستان
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار