خبرهای داغ:
فرمانده سپاه قیروکارزین درنشست خبری هفته بسیج گفت: بیش از ۲۰۰ برنامه به ‌مناسبت هفته بسیج در قیروکارزین برگزار می شود.
کد خبر: ۹۵۵۵۰۶۹
|
۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، محمد رسول رضایی فرمانده سپاه قیروکارزین درجمع اصحاب‌ رسانه در آستانه هفته بسیج با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: شروع هفته بسیج با آغاز ولادت حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت همراه شده است. حضرت زینب (س) بعد از قیام عاشورا اثبات کرد که اسوه صبر و استفامت و پایداری است و ما هم به عنوان یک بسیجی بایستی این را در خود نهادینه کنیم چرا که از شاحض های تفکر بسیجی استقامت و مقاومت است و مادامی که این شاخصه در بسیج نهادینه شود بسیج می تواند هر مشکلی را حل و از هر مانعی عبور کند.

رضایی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج، امید ملت ایران» است، اظهار داشت: امسال در هفته بسیج بیش از 200 عنوان برنامه در عرصه های مختلف در شهرستان قیروکارزین اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه قیروکارزین عنوان کرد: برگزاری یادواره شهید مدافع حرم سردار داوود جعفری و 202 شهید شهرستان قیروکارزین پنج شنبه 2 آذر ماه در زادگاه این شهید گرانقدر،در شهرک ولیعصر قلات، اجتماع و نمایش اقتدار بسیجیان شهرستان یکشنبه دوم آذر ماه در مصلی نماز جمعه شهرستان، یادواره شهید مدافع حرم علیرضا قلی پور 6 آذر ماه در شهر قیر و یادواره شهدای بسیج کارزین 9 آذر ماه از برنامه های شاخص هفته بسیج قیروکارزین خواهد بود.

رضایی افزود: از دیگر برنامه های شاخص در هفته بسیج این شهرستان صبحگاه مشترک گروهای جهادی با عنوان جهادگران فاطمی و اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم در شهر کارزین، شب شعر و خاطره، یادواره شهدای دهستان هنگام، نشست های جهاد تبیین، آئیین عطر افشانی قبور مطهر شهدا می باشد.

وی گفت: در هفته بسیج هر پایگاه یک خدمت جهادی برای مردم در دستور کار خود دارند، کارگاه آموزشی ویژه فرماندهان پایگاه ها، نشست بصیرت افزایی و محفل انس با قرآن کریم، کارگاه های آموزشی سواد رسانه ای، نمایشگاه شکوه هجرت، میقات حلقات صالحین، سرکشی از خانواده شهدا و رزمندگان، اجرای برنامه در حوزه اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی ،برنامه های ورزشی دیگر برنامه هایی است که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار