خبرهای داغ:
سردار ملک شاهکوهی گفت: اگر شهدای ما اکنون پشت تریبون ها قرار می گرفتند خواسته اصلی همه آنان همان چیزی است که در اکثر وصیت نامه های آنان یعنی پیروی از ولایت فقیه و پایبندی به احکام شریعت اسلام است.
کد خبر: ۹۵۵۴۰۷۳
|
۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳

زنان نقش بی بدیلی در پشتیبانی دفاع مقدس داشتند/اصلی ترین امید دشمنان برگزاری ضعیف انتخابات است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرتیپ دوم پاسدار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در پیش همایش بانوان حماسه ساز و اولین اجلاسیه شهدای زن اهل سنت کشور در شهرستان گنبد کاووس گفت: یکی از مولفه هایی که انقلاب اسلامی خودش را مدیون این ایثارگری ها می داند مجاهدت بانوان ما در دفاع مقدس می باشد. زنان نقش بی بدیلی در پشتیبانی دفاع مقدس داشتند.

وی افزود: عده ای از زنان در کسوت پرستاری و برخی در ستاد پشتیبانی جنگ انصافا ایثارگری کردند. تعدادی از رزمندگان اصلا تولد فرزندان خود را ندیدند و به شهادت رسیدند در حالیکه همه ی زحمات و ایثارگری های بعد بر دوش همسران و مادران شهداست.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: چه کسی این عظمت را درک خواهد کرد که جانبازان قطع نخاع و اعصاب روان را چگونه همسران و مادران آنها ۴۰ سال پس از جنگ رسیدگی و نگهداری می کند.

فرمانده سپاه نینوا عنوان گفت: اگر شهدای ما اکنون پشت تریبون ها قرار می گرفتند خواسته اصلی همه آنان همان چیزی است که در اکثر وصیت نامه های آنان یعنی پیروی از ولایت فقیه و پایبندی به احکام شریعت اسلام است.

وی تصریح کرد: امروز آمادگی نیروهای مسلح در حد اعلی آن است که با همین وحدت و برادری نیروها آماده جانفشانی با دستورات فرمانده معظم کل قوا هستند.

این مقام مسئول ابراز داشت: اصلی ترین امید دشمنان اسلام برگزاری ضعیف انتخابات اسفند۱۴۰۲ است تا اگر این حضور حداقلی اتفاق افتاد به همین بهانه به ملت سیلی سختی بزند. بدانیم حضور حداقلی باعث طمع دست درازی دشمنانی به کشور خواهد شد که شبانه روز در حال فعالیت بابت انتخابات اسفند ماه هستند.

ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در استان گلستان و فرمانده سپاه نینوا خاطرنشان کرد: امسال شرایط انتخابات بسیار حساس  و سرنوشت ساز است. دشمن به دنبال این است که برای نیامدن مردم پای صندوق رای بتواند مسئله حیاتی مشارکت ملت در تصمیمات کشور را به مسائل معیشتی گره بزند.

وی در پایان گفت:رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایت کار رسانه ای شدن عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم کودک کش شان را خط قرمز اعلام کرده بودند ، در حالی که در عصر رسانه ، دنیا به این بلوغ رسیده و خیابان های کشور های اروپایی را مملو از انزجار استکبار کرده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار