خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین ایمانی گفت: اگر ما امروز می بینیم کشورهای اسلامی از ملت مظلوم غزه و فلسطین دفاع می‌کنند، شعار می‌دهند و حمایت می کنند این به واسطه الگو گرفتن از سپاهیان و بسیجیان ما است.
کد خبر: ۹۵۵۳۹۶۰
|
۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۴

سپاه پاسداران برای جهان اسلام بعنوان یک الگو است/دشمنان می‌خواهند بین مردم و نظام فاصله بیندازند

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در مراسم افتتاحیه چهارمین جشنواره استانی اسوه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای جهان اسلام و امت اسلامی بعنوان یک اسوه و الگو است و این الگو در دیگر جوامع اسلامی شکل گرفته و در حال گسترش است.
وی افزود: اگر ما امروز می بینیم کشورهای اسلامی از ملت مظلوم غزه و فلسطین دفاع می‌کنند، شعار می‌دهند و حمایت می کنند این به واسطه الگو گرفتن از سپاهیان و بسیجیان ما است.
ایمانی اظهار داشت: ما باید همواره در میدان حضور داشته باشیم زیرا دشمنان ما در تلاش هستند که با فتنه های مختلف مردم را از صحنه خارج کرده و بین آنها و نظام فاصله بیندازند، اما ما بسیجیان باید حواسمان را بیشتر جمع کنیم تا این فتنه ها را در نطفه خفه کنیم.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: حواسمان باشد که غیر از دشمنان خارجی، دشمنان قسم خورده داخلی ما نیز در حال توطئه کردن هستند و ما باید از آرمانهای شهدا دفاع کنیم و به وظایف سیاسی و اجتماعی خود به نحو احسن عمل کنیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار