خبرهای داغ:
سرهنگ بیات کوهسار گفت: آمریکا شیطان بزرگ و اکبر انقلاب اسلامی ایران است و ۱۳ آبان نمایش عظیم استکبارستیزی مردم در سرتاسر انقلاب اسلامی ایران است.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۵۹
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸

۱۳ آبان نمایش عظیم استکبارستیزی مردم در سرتاسر ایران است/ آمریکا  شیطان بزرگ و اکبر انقلاب اسلامی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان:  سرهنگ بیات کوهسار فرمانده سپاه گالیکش در روایتگری بمناسبت هفته استکبار ستیزی و ۱۳ آبان در جمع کارکنان سپاه این شهرستان گفت: آمریکا شیطان بزرگ و اکبر انقلاب اسلامی ایران است و ۱۳ آبان نمایش عظیم استکبارستیزی مردم در سرتاسر انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود: ما امروز با خوی استکباری دولت مردان آمریکایی مبارزه می کنیم و تمام آزادی خواهان جهان نیز با خوی استکباری آمریکا و  هم پیمانانش بویژه غده ی سرطانی و رژیم کودک کش اسرائیل مبارزه می کنند و این تبدیل به یک مکتب شده است.

بیات کوهسار اظهار داشت: امروز می بایست معنای استکبار و استکبارستیزی برای جوانان و نوجوانان ما از طریق جهاد تبیین روشن گردد .

فرمانده سپاه گالیکش عنوان کرد: استکبار جهانی در راس آن آمریکا بدنبال دخالت در جمهوری اسلامی ایران است و از هر طریقی از جمله فضای مجازی،  ایجاد شکاف بین مردم ، ایجاد فتنه های مختلف در سال های اخیر بدنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامی است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه امروز در سرزمین‌های فلسطینی با حمایت نظام استکبار به سردمداری آمریکا و با عاملیت رژیم صهیونیستی می‌گذرد نسل کشی و کودک کشی آشکار است و ما این جنایات را محکوم می کنیم و تا پیروزی حق علیه باطل از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار