خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین رجنی گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در تمام ملل اسلامی ریشه کرده و حاصل آن جبهه مقاومت است ما استکبار ستیزی را از همین طریق به مردم جهان آموختیم.
کد خبر: ۹۵۵۱۹۵۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

ما استکبار ستیزی را به مردم جهان آموختیم / جنگ بین غزه و اسرائیل جنگ حق و باطل است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام و المسلمین رجنی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه علی آباد کتول با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی در مسجد موسی بن جعفر علیه السلام این شهرستان گفت: بسیج شجره طیبه‌ای است که در تمام ملل اسلامی ریشه کرده و حاصل آن جبهه مقاومت است ما استکبار ستیزی را از همین طریق به مردم جهان آموختیم.

وی افزود: جوامع اسلامی امروز در رشد هستند از رشد فرهنگی تا رشد علمی اما دشمن نمی‌خواهد این رشدها را جهانیان ببینند و به دنبال آن است تا چهره اسلام را با کمک رسانه‌های تحت سلطه تیره نشان دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه علی آباد کتول با اشاره به جنگ غزه و رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: جنگ در همه تاریخ بوده است اما این جنگ یک فرق قابل توجهی دارد و آن قرارگیری تمام حق مقابل باطل است. خداوند متعال در قرآن سرگذشت آنچه بر قوم عاد و ثمود و فرعونیان آمده را یادآور می‌شود و امروز آنها با طوفانی که شکل گرفته سیلی خورده و با نصرت حق از صحنه روزگار محو خواهند شد.

حجت الاسلام رجنی با اشاره بر حضور سران غربی در اراضی اشغالی این حضور را به معنای حمایت از این رژیم ندانست و تاکید کرد: آنها نگران وضعیت این رژیم کودککش پس از سیری محکم جبهه مقاومت نیستند بلکه آنها به دنبال اطمینان خاطر از زنده بودن نخست وزیر جنایتکار این رژیم هستند و این اقتدار جبهه مقاومت را می‌رساند همانطور که طوفان الاقصی شلاق محکم الهی بود از طرف جبهه اسلام بر جبهه کفر.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار