خبرهای داغ:
حجت الاسلام دیلمی گفت: سایه مقاومت است که مردم فلسطین از سنگ به موشک رسیده اند و امروز به فضل الهی جریان و جبهه مقاومت شکل گرفته است.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۴۶
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۹

ذات استکبار چپاول اموال ملت هاست/ مقاومت در برابر طاغوت مایه عزت و سربلندی است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان در راهپیمایی روز مبارزه با استکبار آق قلا مراسم۱۳ آبان ماه سال ۱۳۵۸ را یاد آور تسخیر لانه جاسوسی امریکا  خیانتکار در ایران دانست و گفت: کفر به طاغوت عین ایمان بوده و مبارزه  و مخالفت با طاغوت عین عقلانیت است،امام خمینی (ره) اسلام ناب محمدی را به ما آموخت که دفاع از مظلوم را یک تکلیف می داند و مبارزه با طاغوت را وظیفه تمامی مسلمانان برمی شمارد و در سایه مقاومت هیمنه پوشالی رژیم جعلی اسرائیل در هم شکسته شد.

حجت الاسلام دیلمی در ادامه خاطرنشان کرد: ذات استکبار چپاول اموال ملت هاست و در صورتی که بخواهید با استکبار سازش کنید  باید هزینه ای به مراتب بیشتر از مقاومت پرداخت نمایید همان طور که همگان دارند مشاهده می کنند که چه بلایی بر سر دیکتاتورهایی مانند صدام آمد که غلام حلقه به گوش آمریکا و استکبار در منطقه بودند.

وی افزود: مقاومت در برابر طاغوت را مایه عزت و سربلندی دانست  و ابراز داشت: در واقع مقاومت همان رفتار حضرت زینب (س) در حادثه عاشورا  بود و همین مقاومتی که شما عزیزان نموده اید و در صحنه دفاع از مظلوم حاضر شده اید که پویایی و نشاط را به همراه خواهد آورد.

دیلمی سازش را سرافکندگی محض برشمرد و افزود: کسانی که  در کشور اسم سازش را می آورند باید به مسلمان بودن آنها شک کرد و طبق گفته خداوند در قرآن پیروزی و نصرت نهایی با کسانی است که در مقابل ظلم ایستاده اند و دین خدا و ولی او را یاری نموده اند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان افزود: سایه مقاومت است که مردم فلسطین از سنگ به موشک رسیده اند و امروز به فضل الهی جریان و جبهه مقاومت شکل گرفته است و به برکت خون سرداران شهیدی مثل قاسم سلیمانی و تک تک شهدای مقاومت و هدایت امامین انقلاب اسلامی مقاومت در مقابل استکبار ایستاده است و هیمنه پوشالی آن رژیم جعلی که گنبد آهنین بود را  در هم شکسته است.

این مقام مسئول در پایان گفت: صدای شکستن ستون فقرات صهیونیسم به صدا در آمده است و همگان بدانند جبهه مقاومت یک جریان احساسی نیست و برنامه جامع و کاملی  برای حذف اسرائیل غاصب  از صفحه روزگار دارد  و جریان مقاومت تا سرنگونی  کامل این رژیم جعلی لحظه ای متوقف نخواهد شد و ملت ایران  از جریان مقدس مقاومت حمایت خواهد کرد و مرگ با عزت برای مقاومت شهادت است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار