خبرهای داغ:
حجت الاسلام علی اصحابی گفت: برخی از کشورهای مسلمان در خواب غفلت بودند که با حوادث اخیر بیدار شدند طوری که در کشورهای اروپایی شاهد تظاهرات گسترده علیه رژیم صهیونیستی هستیم.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۴۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی گنبد آهنین را فرو ریخت/ یکی از برکات طوفان الاقصی بیداری اسلامی می باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام علی اصحابی مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان در جمع راهپیمایان 13 آبان گمیشان گفت: آینده انقلاب و نهضت در اختیار شما دانش آموزان می‌باشد فلسفه شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل امروز آثار آن را در غزه و فلسطین می‌بینیم   هر سال راهپیمایی‌ها پرشورتر سال‌های گذشته می‌شود که منجر به خشم دشمن می‌شود .بعداز جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرات نمی‌کرد به آمریکا چپ نگاه کند.

وی افزود:  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعد از شهادت سردار سلیمانی با هدف قرار دادن پایگاه نظامی عین الاسد هیمنه پوشالی آمریکا را فرو ریخت .امروز نیز فلسطین با هدف قراردادن اماکن نظامی رژیم صهیونیستی، هیمنه پوشالی گنبد آهنین را فرو ریخت و آنان را رسوا نمود.

اصحابی اظهار داشت: در غزه ده هزار نفر زن و کودک توسط رژیم منحوس صهیونیستی به شهادت رسیدند؛ که به وعده الهی انشاء الله خون بر شمشیر پیروز  خواهد شد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان عزیز! یکی از برکات طوفان الاقصی بیداری اسلامی می باشد؛ برخی از کشورهای مسلمان در خواب غفلت بودند که با حوادث اخیر  بیدار شدند طوری که در کشورهای اروپایی شاهد تظاهرات گسترده علیه رژیم صهیونیستی هستیم.

مسئول دفتر نمایندگی بعثه مقام معظم رهبری در استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: انشاءالله همه مسلمانان جهان چه شیعه چه سنی با هر نژاد و زبان دوشادوش هم در مسجدالاقصی نماز  خواهیم خواند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار