خبرهای داغ:
حجت الاسلام ملک محمدی گفت: ۱۳ آبان درس‌های زیادی برای ملت ایران دارد که توجه به ولایت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به شهادت از جمله این درس‌هاست.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۳۰
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۸

مبارزه با استکبار جهانی برای امت اسلامی ضروری است/۱۳ آبان روز ولایت، مرجعیت و بصیرت در کل تاریخ ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام ملک محمدی مشاور عالی نماینده ولی ‌فقیه در نیروی انتظامی در جمع راهپیمایان یوم الله ۱۳ آبان گنبدکاووس با بیان اینکه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز اسلام و قرآن است، گفت: مبارزه با قدرت‌های استکباری و جنایتکار یک دستور قرآنی است که تداوم آن در شرایط امروز جهانی یک ضرورت برای کشورهای اسلامی به شمار می‌رود تا از کشتار مردم بی‌گناه جلوگیری شود.

وی افزود: ملت ایران از ۶۰ سال پیش که بنیانگذار جمهوری اسلامی به صورت علنی مبارزه با آمریکا را در جریان تصویب لایحه کاپیتولاسیون درسال ۱۳۴۳ آغاز کرد تا امروز همواره مقابل قدرت‌های استکباری ایستاده است.

ملک محمدی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اضافه کرد: این روز که بنام دانش آموز نامگذاری شده روز ولایت، مرجعیت و بصیرت در کل تاریخ ملت ایران است که باید همواره مورد توجه قرار داشته باشد.

مشاور عالی نماینده ولی ‌فقیه در نیروی انتظامی یادآور شد: ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ روز تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه است بخاطر اینکه ایشان مقابل تصویب سند حقارت و بردگی ملت ایران یعنی لایحه کاپیتولاسیون ایستاد و فریادگر اسلام و قرآن و احیاگر ارزش‌های الهی شد.
وی تصریح کرد: امام خمینی (ره) با تیزبینی و آینده نگری در ۶۰ سال پیش به مقابله با آمریکا پرداخت و درس مبارزه با استکبار جهانی را به ملت ایران یاد داد.
این مقام مسئول اظهار داشت: ملت ایران هرچه از عزت، استقلال، اقتدار و تاثیرگذاری در عرصه بین المللی دارد به برکت همان فریاد ۶۰ سال پیش امام راحل در مقابل آمریکاست.
حجت الاسلام ملک محمدی افزود: ۱۳ آبان درس‌های زیادی برای ملت ایران دارد که توجه به ولایت و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب و توجه به شهادت از جمله این درس‌هاست.
وی اضافه کرد: ملت ایران با تمسک به قرآن، الهام از منویات رهبر معظم انقلاب و ادامه دادن راه شهیدان یک ملت بی نظیر در تاریخ است و همواره حضوری پرشور در صحنه‌ها دارد که حضور حماسی امروز نمونه کوچکی از آن است.چنین ملتی می تواند تمدن ساز بوده و زمینه را برای ظهور امام زمان (عج) فراهم کند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار