خبرهای داغ:
حجت الاسلام و المسلمین اسکندریان گفت: 13 آبان، نشانه غلبه اراده‌های قوی و قلوب مومن بر جبهه باطل و توطئه‌گر بود.
کد خبر: ۹۵۵۱۶۲۹
|
۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۵

۱۳ آبان روز تکامل و پیشرفت انقلاب اسلامی بود/در عملیات طوفان الاقصی ابهت پوشالی استکبار شکسته شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام و المسلمین اسکندریان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه رامیان در مراسم راهپیمایی 13 آبان شهر دلند گفت: 13 آبان 1358 حماسه‌ای بزرگ است که رهبر کبیر انقلاب، آن را انقلاب دوم نامیدند و از برخی ویژگیهای ممتاز آن می توان به موارد ذیل اشاره کرد.
وی افزود: ویژگی اول، شکستن ابهت پوشالی استکبار بود. این روز را می‌توان روز تحقیر استکبار جهانی و آمریکای جنایتکار بود که ابهت استکبار شکسته شد و به فرموده امام راحل، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ، ویژگی بعدی، برملا شدن و شکست توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن بود که یکی از پس دیگری به شکست انجامید.
اسکندریان اظهار داشت: ویژگی سوم این روز خدایی، نقش‌آفرینی تاریخی نسل نوجوان و جوان آگاه و بصیر در تکامل و پیشرفت انقلاب اسلامی و تعالی ملت ایران بود. اینان با شناخت دشمن واقعی و عمل به موقع توانستند به قلب این دشمن خبیث هجوم آورند و لانه جاسوسی را به تسخیر خود درآورند. ویژگی چهارم را می‌توان ایجاد وحدت در بین همه گروهها و جناحهای سیاسی در مبارزه با شیطان برزگ دانست.
وی در پایان با اشاره به جنایات و مظالمی که توسط آمریکا رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه انجام می شود گفت: امروز نیز آنچه در غزه در حال رقم خوردن است، برگ دیگری از جنایات آمریکایی ها و غاصبان قصاب صهیونیستی است. به فضل الهی همان گونه که مقام معظم رهبری فرمودند پیروزی نهایی با فلسطین خواهد بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار