خبرهای داغ:
امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی گفت: رژیم کودکش صهیونیستی با اقدام وحشیانه خود و هدف قراردادن بیمارستان غزه، پایان خود را رقم زد.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۷۳
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶

صهیونیست پایان خود را رقم زد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ الحاج محمدامین آخوند صفری در گفتگو با خبرنگاران گفت: همان‌طور که درگذشته نیز گفتیم؛ رژیم صهیونیستی به پایان خود نزدیک است؛ الان نیز با اتفاقات اخیر بیشتر از گذشته بر این مهم تأکید می کینم.

 وی افزود: شرم بر مجامع بین‌المللی که در قبال جنایات نسل‌کشی صهیونیست سکوت می‌کنند و تنها به بیانیه دادن اکتفا می‌کنند و چشمان خود را در قبال چنین جنایاتی می‌بندند.

 وی ادامه داد: ذلت‌بارتر از این نیست که یک رژیم مدعی قدرت جهانی در قبال شکست‌های خود از گروه‌های مقاومت متوسل به هدف قراردادن بیمارستانی می‌شود که در آن زنان و کودکانی بستری هستند.

 امام‌جمعه اهل‌سنت شهر فراغی شهرستان کلاله ادامه داد: الان وقت آن است که جهان اسلام برخیزد و با خروش خود و حمایت عملی از مردم فلسطین و محکومیت جنایات این رژیم غاصب، این غده سرطانی را از جهان اسلام پاک کنند.

 وی در پایان گفت: متأسفانه همراه با رژیم صهیونیستی، رسانه‌های وابسته به این رژیم و حامیان آنان نیز با دروغ‌پراکنی و برعکس وانمودکردن جنایات آنها، این رژیم را تطهیر می‌کنند؛ فارغ از اینکه مردم جهان آگاه هستند و امپراطوری دروغ پایان‌یافته است.

 انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار