خبرهای داغ:
دکتر حیدر آسیابی گفت: این کارگران در 39 واحد تولیدی در آستانه تعطیلی شاغل بودند که با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از راکد شدن این واحدها جلوگیری شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۵۱
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸

جلوگیری از بیکاری بیش از هزار و 700 کارگر با حمایت قضایی دادگستری گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ دکتر حیدر آسیابی رئیس کل دادگستری گلستان در جمع خبرنگاران گفت: با پیگیری های قضایی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان از بیکاری هزار و 700 کارگر در نیمه نخست امسال در استان جلوگیری شد .

آسیابی افزود: این  کارگران در 39 واحد تولیدی در آستانه تعطیلی شاغل بودند  که با پیگیری ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان  از راکد شدن این واحدها جلوگیری شد.

وی اظهار داشت: امسال همچنین با تلاش مجموعه همکاران ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان و دستگاه های اجرایی 51 واحد تولیدی ِتعطیل دوباره احیا و وارد چرخه تولید شدند و 617 کارگر در این واحد ها کار خود را آغاز کردند.

رئیس کل دادگستری گلستان بیان کرد: در ادامه تلاش های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید از ابتدای امسال تا کنون از 241 واحد تولیدی استان بازدید و مشکلات این واحدها با حضور تولیدکنندگان و صنعتگران بررسی و بری رفع موانع تولید با کمک دستگاه های اجرایی، چاره اندیشی شد.

 آسیابی خاطرنشان کرد: سال گذشته نیز در مجموع ۳۷۵ مورد بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی استان انجام شد که در این بازدیدها، ۷۴ واحد راکد و نیمه راکد احیا و از تعطیلی ۳۹ واحد دیگر نیز جلوگیری  و  3 هزار فرصت شغلی در استان حفظ شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار