خبرهای داغ:
سازمان بسیچ ورزشکاران سپاه نینوا طی بیانیه ای جنایات رژیم جعلی اسرائیل در غزه را محکوم و حمایت خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۴۶۶۳۳
|
۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۰

حمایت بسیج ورزشکاران سپاه نینوا از مردم مظلوم فلسطین

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سازمان بسیچ ورزشکاران سپاه نینوا طی بیانیه ای دفاع خود از ملت مظلوم فلسطین را اعلام کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
رژیم جعلی صهیونیستی پس از غافلگیری
بی سابقه نظامی- اطلاعاتی و دریافت ضربات سنگین و غیر قابل ترمیم از دلاورمردان جبهه مقاومت، باانجام جنایات وحشیانه وکودک کشی سعی درمنحرف کردن افکارعمومی دارند
بی تردید ملت‌های مسلمان امروز نسبت به ماهیت جنایتکار و خبیث این رژیم جعلی آگاه‌تر هستند و از همین رو شاهد هستیم که این رژیم غاصب در انزوای بیشتری قرار گرفته به نوعی که حتی روز به روز در حال از دست دادن هم‌پیمانان منطقه‌ای خود نیز می‌باشد.

این نکته بیان گر واقعیتی است که رژیم صفاک صهیونیستی به دوران پایانی خود نزدیک شده لذابرهر ملت آزاده و مسلمانی آشکار است که سرانجام رابطه با رژیمی که حتی به ابتدایی‌ترین اصول و حقوق انسانی پایبند نیست مطلقا نمی‌تواند مورد اعتماد باشد.
بسیج ورزشکاران وجامعه ورزشی ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه وکودک کشی رژیم صهیونیستی ودفاع ازملت شجاع ومظلوم فلسطین از مجامع بین‌المللی، گرو‌های مقاومت، همه مسلمانان وکشورهای آزادیخواه می‌خواهد که تا پیروزی نهایی و شکست قطعی رژیم ظالم صهیونیستی، از هیچ کوششی دریغ ننموده، تا فتح و نصرت کامل الهی نصیب ملت در رنج و ستم فلسطین قرار گیرد.
سازمان بسیج ورزشکاران استان گلستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار