خبرهای داغ:
کارگروه علمی بسیج شهرستان لامرد با حضور تمامی اعضاء در دانشگاه آزاد واحد لامرد برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۲۶
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، کارگروه راهبردی علم و فناوری بسیج با حضور رؤسای دانشگاهها، مسئول دفتر نماینده مردم در مجلس، معاون فرماندار، مدیران صنایع، شهردار، رؤسای ادارات فنی و علمی، اعضای شورای علمی ناحیه مقاومت بسیج و اساتید نخبه بسیجی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد برگزار شد.

 حجت الاسلام غلامی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لامرد با توجه به رسالت خود در نخبه‌پروری و جذب استعدادهای برتر برای به‌کارگیری در ساختار نظام، بسیج علمی را راه‌‏اندازی کرده است.

وی افزود: برنامه های علمی تدوین شده این کارگروه می بایست مورد استفاده عموم مردم و همه اقشار جامعه مخاطب آن باشند.

وی تصریح کرد: تدبیری انجام گیرد تا استعدادیابی نوجوانان در زمینه های علمی، فرهنگی، هنری، ورزشی و ... صورت گیرد تا با علائق خود پرورش یافته و نوجوان با انگیزه بالا به کادر تراز انقلاب نزدیک تر شود.

حجت الاسلام غلامی افزود: اعضای کارگروه به گروه های تخصصی تقسیم تا بتوانند در دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری مقدمات رشد نوجوانان و جوانان فراهم آوردند. بخش سخت افزاری شامل ساخت مراکز علمی تربیتی، تهیه امکانات لازم، آزمایشگاه‌ها و ... و در بخش نرم افزاری بتوانیم راهبری لازم در همه ابعاد زندگی پرورش یابند.

وی ادامه داد: تلاش و خروجی عملکرد اقدامات اجرایی این کارگروه می بایست کمک به جریان سازی و نهادینه کردن گفتمان علمی با هدف ارتقای روحیه نشاط، امید، خودباوری، نوآوری و نظام سازی باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار