خبرهای داغ:
سیدعلی مهاجرگفت: رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج به تولیدات فاخر مجازی کمک می‌کند.
کد خبر: ۹۵۴۳۸۷۹
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

بسیج همواره پیشرو در حوزه‌های مختلف است/یکی از اهداف رویداد دیجیتال بسیج، تولید محتوای فاخر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سید علی مهاجر معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان صبح امروز در آئین افتتاحیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان گلستان اظهار کرد: بسیج همواره پیشرو در حوزه‌های مختلف است و در جاهایی که خلأیی وجود دارد بسیج سعی می‌کند این خلأها را جبران کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: دشمن در فضای رسانه و جنگ ارتباطی به دنبال تغییر فضای فکری است آنها می‌خواهند جای شهید و جلاد را تغییر دهند که ما باید در این حوزه نقش‌آفرین باشیم.

 وی متذکر شد: این رویداد می‌تواند کمک بزرگی به موفقیت در عرصه فضای مجازی باشد و اگر می‌خواهیم در این فضا مقابله با دشمن داشته باشیم باید بتوانیم از ظرفیت نیروهای انقلابی به‌درستی استفاده کنیم.

این مقام مسئول ابراز داشت: در این رویداد می‌توانیم به شناسایی استعدادها و همچنین فراهم‌سازی بستری برای تولید محتوای فاخر می‌شود.

 وی گفت: از تک‌تک شرکت‌کنندگانی که در این رویداد وقت گذاشتند و در تلاش بودند که تولید محتوای دیجیتال فاخری داشته باشند تشکر می‌کنم.

 این مقام مسئول یادآور شد: این رویداد را با رمز یا رسول‌الله آغاز خواهیم کرد و امیدواریم روزبه‌روز شاهد توسعه بیشتری این رویداد باشیم و از برگزارکنندگان این حوزه قدردانی می‌کنم و امید است که افسران این عرصه بتوانند در فضای مجازی تولیدگر باشند و وظیفه خود را به‌درستی عمل کنند.

 انتهای خبر /

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار